مبل شویی در شهرک باقری با دستگاه و مواد نانو

مبل شویی در شهرک باقری با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل به صورت تخصصی و با دستگاه شستشو می شود. بهترین و با کیفیت شستشو با دستگاه توسط متخصص های آموزش دیده در محل ارائه می شود. برای دریافت خدمات مبل شویی در منزل می توانید در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات ویژه بهره مند شوید. یا می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در شهرک باقری تماس بگیرید. خدمات خشکشویی با عالی ترین نوع مواد شوینده با کیفیت عالی و قیمت ارزان می باشد. مبل های خود را به متخصص های مجاز در شهرک شهید باقری بسپارید.

مبل شویی در شهرک باقری با دستگاه

مبل و صندلی جزو لوازم اصلی و ضروری خانه می باشد. این وسایل این روز ها در همه خانه ها وجود دارد و همه به صورت دائمی از آن استفاده می کنند. حتی این روز ها دیگه در شرکت ها نیز از مبل و صندلی استفاده می شود. خیلی از خانم های خانه دار و خوش سلیقه از مبل به صورت حرفه ای بهره می برند. خانم ها برای زیبای خانه خود و دکوراسیون منزل از مبل با طرح و نقش های زیبایی استفاده می کنند. این مبل ها در منزل برای نشستن، استراحت کردن، غذا خوردن، مطالعه کردن و خیلی چیز های دیگه استفاده می شود. در اثر استفاده مداوم و دائمی در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد.

مبل ها بعد از اینکه به هر دلیلی کثیف شد باید آن را شستشو دهید. در این زمان باید برای شستشوی مبل های خود از یک مبل شویی متخصص کمک بگیرید تا شستشو را انجام دهند. مبل شویی پاک سیما در شهرک شهید باقری و در منطقه 22 تهران شعبه فعال دارد. ما دارای سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستن مبل و موکت می باشیم.

شستشوی مبل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک توسط استادکار ها ارائه می شود. شرکت مبل شویی پاک سیما دارای کادری منظم، استادکار، متخصص و آموزش دیده می باشد. شستشوی انواع مبل با دستگاه در کمترین زمان به صورت حرفه انجام می شود. مبل های خود را به متخصص های پاک سیما بسپارید تا همیشه مبل هایی تمیز و بدون لکه داشته باشید.

شستن مبل در شهرک باقری

مبل شویی در منزل شهرک باقری چقدر زمان می برد؟

شستشوی مبل با دستگاه در شهرک باقری توسط استاد کار ها انجام می شود. شستشوی مبل با دستگاه در کمترین زمان به صورت حرفه انجام می شود. اگر بخواهید که مبل های خود را در منزل با دستگاه شستشو دهید خیلی در زمان آن با شستشوی مبل به صورت سنتی فرق دارد. خشکشویی و شستشوی مبل برای یک دست مبل نه نفره با دستگاه همراه با تشک های دوبل آن و کوسن های اضافه در یک ساعت قابل شستشو می باشد. شما حتی می توانید برای زمان دقیق شستشوی مبل های خود در هنگام ثبت سفارش از اپراتور های ما زمان مورد نیاز با توجه به تعداد مبل های خود را بداند. در هر صورت حساب کنید این خدمات در زمان کمی و با نظارت مشتری ارائه می شود.

چه خدماتی را می توان با دستگاه در منزل انجام داد؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. شستشوی تشک خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی
  4. فرش شویی در خانه با دستگاه برای انواع فرش های ماشینی و دستبافت بودن ارسال به کارخانه
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، نمایشگاه ها و ادارات
  6. شستشوی صندلی ماشین های ایرانی و خارجی با دستگاه
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، تزئینی، ماشینی و کامپیوتری بدون جدا کردن از قاب آن
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستبافت در محل

موکت شویی در شهرک باقری با دستگاه

موکت شویی در شهید باقری یکی دیگر از خدمات خشکشویی ما می باشد. این روز ها خیلی ها از موکت برای پوشاندن کف اتاق ها، راه پله ها، راه رو ها و حتی خیلی ها برای پوشاندن کف سالن های شرکت خود استفاده می کنند. این موکت ها با توجه به استفاده زیاد و رفت و آمد زیاد در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. اگر در شهرک باقری هستید و می خواهید که موکت های منزل و شرکت خود را شستشو دهید با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از متخصص های ما بخواهید.

موکت شویی در محل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک انجام می شود. این شستشو برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده و حتی موکت هایی با متراژ بالا ارائه می شود. متخصص های ما شستشوی انواع موکت را در محل با توجه به جنس و نوع آن با مواد مخصوص موکت شویی شستشو می دهند. این متخصص ها موکت شویی در منزل با دستگاه را به صورت ویژه و تخصصی آموزش دیده اند و آماده ارائه خدمات می باشند. شستشوی موکت های خود را به ما بسپارید تا شستشو دهیم.

مبل شویی در شهرک باقری

قیمت مبل شویی در شهرک باقری

مبل شویی و قیمت شستشوی مبل و موکت در شهرک باقری به صورت تعرفه می باشد. ما با توجه به این که در تهران عضو رسمی و معتبر اتحادیه هستیم قیمت ها را با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم. ما همانند هر شغل و صنف دیگه ای دارای اتحادیه می باشیم و خدمات خود را با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم. می توانید تمام خدماتی که در بالا نام برده شده را با قیمت و تعرفه اتحادیه از شرکت مبل شویی پاک سیما در شهرک شهید باقری بخواهید.

برای شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با تعرفه اتحادیه با ما تماس بگیرید. می توانید قیمت های ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده فرماید و با انتخاب  آن مبل های خود را با نرخ اتحادیه شستشو دهید. می توانید قیمت های ما را با تعرفه مبل شویی های معتبر دیگری مقایسه کنید بعد با ما در تماس باشید. شستشوی کلیه مبل ها و موکت ها با مواد شوینده درجه یک، نانو و تگزاپون با تعرفه اتحادیه می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *