شستشوی مبل در جوادیه

مبل شویی در جوادیه با دستگاه

مبل شویی در جوادیه با دستگاه و مواد نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. شستشوی انواع مبل با دستگاه با بهترین نوع مواد شوینده می باشد. این خدمات توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات با مواد شوینده درجه یک با ارزان ترین قیمت می باشد. اگر در جوادیه هستید هستید و می خواهید که مبل های خود را در منزل شستشو دهید با ما در تماس باشید. ما در نزدیکی شما شعبه فعال و آماده به کار داریم. یا می توانید برای دریافت خدمات مبل شویی در جوادیه در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات ویژه بهره مند شوید. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

مبل شویی در جوادیه با مواد نانو

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که در همه خانه ها وجود دارد. این روز ها همه به صورت مداوم از مبل و صندلی در منزل و محل کار خود استفاده می کنند. دیگر مثل زمان های گذشته نیست که بروی مبل ها ملافه یا پارچه های سفید می کشیدند تا کثیف نشود. در آن زمان مبل ها فقط در مراسم ها و جلسه های رسمی استفاده می شد. بعد از مهمانی و جلسه دوباره بر روی مبل ها پوشانده می شد تا کثیف نشود. اگر مبل ها کثیف می شدند تمیز کردن آنها خیلی کار سختی بود و با هزینه ای بالا باید آن را رفع می کردند. یعنی باید پارچه مبل را عوض می کردند که این کار خیلی پر هزینه بود.

اما این روز ها دیگر از این کار ها و کشیدن ملافه بروی مبل ها وجود ندارد. برای همیشه و داتمی از مبل و صندلی استفاده می شود. اگر مبل ها به هر دلیلی کثیف شوند و نیاز به شستشو داشته باشد کار آسانی می باشد. ما با دستگاه در منزل و محل کار مشتری شستشوی انواع مبل را به خوبی شستشو می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین خدمات مبل شویی در منزل ارائه می شود. این خدمات با کمترین هزینه ارائه می شود. می توانید برای شستشوی انواع مبل در منزل و محل کار به مبل شویی های مجاز و متخصص بسپارید تا شستشو دهند. در کمترین زمان خدمات مبل شویی ارائه می شود.

شستن مبل در جوادیه

مبل شویی با دستگاه در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو زمان زیادی نمی خواهد. شما می توانید در کمترین زمان شستشوی مبل های خود را به مبل شویی های متخصص بسپارید. اما این کار با شستشوی سنتی و دستی خیلی متفاوت می باشد. کسانی که می خواهند مبل های خود را در منزل با دستگاه و بدون دستگاه شستشو دهند به زمانی حداقل نصف روز نیاز دارند. مبل هایی که سنتی شسته می شوند زمان زیادی لازم دارند تا خشک شوند. اما مبل هایی که با دستگاه و توسط متخصص ها انجام می شود در کمتر از یک ساعت یک دست مبل شستشو می دهند. مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود در کمتر از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

انواع خدماتی که در منزل با دستگاه شستشو می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک در محل
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی و چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه در جا شستشو می شود
  4. شستشوی خوشخواب و تشک تخت در آپارتمان بدون جا به جایی
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، شرکت ها و نمایشگاه ها
  6. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی، دستبافت، ابریشم و گل ابریشم بدون جدا کردن از قاب آن
  7. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی

موکت شویی در جوادیه با دستگاه

موکت شویی یکی دیگر از خدمات ما می باشد که در جوادیه انجام می شود. شستشوی انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده انجام می شود. موکت این روز ها با تنوع زیادی که دارد در خیلی از خانه ها و شرکت ها استفاده می شود. خانم های خانه دار از موکت برای اتاق های مختلف با رنگ های مختلف استفاده می کنند. حتی برای راه پله ها و راه رو ها نیز از رنگ هایی استفاده می کنند که زیاد کثیفی را نشان نمی دهند. موکت نیز برای شرکت های مختلف برای اتاق ها و سالن های تالار ها و خیلی جا های دیگه نیز استفاده می شود.

موکت در منزل برای زیبای خانه و در شرکت برای اتاق مدیران استفاده می شود. این موکت ها با توجه به استفاده زیاد و رفت و آمد زیاد در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. شما می توانید برای شستشوی موکت های خود در منزل و محل کار از شرکت های متخصص خدمات دریافت نمایید.

موکت شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. شستشوی موکت در منزل و محل کار توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. ما موکت را همانند فرش شویی در منزل با دستگاه و بدون جا به جایی انجام می شود. موکت های خود را به شرکت های متخصص و مجاز بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی یا خشکشویی موکت در جوادیه را از متخصص های ما بخواهید.

مبل شویی در جوادیه

قیمت شستشوی مبل در جوادیه

قیمت و تعرفه شستشوی مبل و موکت در جوادیه با تعرفه اتحادیه می باشد. شغل مبل شویی همانند هر صنف و شغل دیگری دارای اتحادیه می باشد. این اتحادیه سالی یک بار قیمت ها و تعرفه را افزایش می دهد. ما با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه هستیم خدمات خود را با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را نرخ و تعرفه اتحادیه از ما بخواهید. می توانید قیمت ها و تعرفه ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید بعد با شرکت های معتبر دیگر مقایسه کنید. بعد از مشاهده و مقایسه می توانید برای دریافت خدمات مبل شویی و موکت شویی با ما در تماس باشید.

تلفن تماس مبل شویی در جوادیه

شما می توانید در هر کجا از تهران هستید با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. شستشوی مبل های خود را به نزدیک ترین شعبه ما در جوادیه بسپارید. تلفن تماس مبل شویی در تهران و در خیابان جوادیه را به متخصص های شرکت پاک سیما بسپارید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در جوادیه انجام می شود. برای دسترسی آسان با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید.

02144002665 02188378425 02144571402
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *