خشکشویی مبل در شمشیری

مبل شویی در شمشیری با دستگاه و مواد نانو

مبل شویی در شمشیری با دستگاه و مواد شوینده نانو می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در محله انجام می شود. شرکت پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در محل با دستگاه انجام می شود. شستشوی مبل و موکت توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص در شمشیری انجام می شود. می توانید برای دریافت خدمات با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا می توانید آدرس خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید و از خدمات تخصصی و ویژه ما بهره مند شوید. مبل های خود را در شمشیری به ما بسپارید تا شستشو دهیم.

مبل شویی در شمشیری با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که در همه خانه ها وجود دارد. این روز ها همه از مبل و صندلی به صورت دائمی استفاده می کنند. برای نشستن، استراحت کردن، نگاه کردن به فیلم و سریال و مطالعه کردن از مبل استفاده می شود. در زمان های گذشته از مبل خیلی استفاده نمی شد. حتی کسانی که در منزل خود مبل داشتند بعد از استفاده روی مبل را با پارچه های سفید می پوشاندند. به دلیل اینکه اگر مبل ها کثیف می شدند شستشوی آن در منزل بسیار دشوار بود. اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه ها خیلی کار آسان شده و می توان به راحتی مبل را شستشو داد.

مبل و صندلی دیگر مثل قدیم نیست و علاوه بر خانه ها در شرکت ها استفاده می شود. مبل و صندلی نیز برای زیبای و دکوراسیون منزل نیز استفاده می شود. مبل ها به دلیل استفاده دائمی و همیشگی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. اگر مبل ها به هر دلیلی کثیف یا لکه دار شد آن را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید تا شستشو دهند.

مبل شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص در مهر آباد آماده ارائه خدمات می باشد. ما در این شرکت برای شستشوی انواع مبل و موکت سرویس کار های خود را آموزش داده ایم. کلیه پرسنل و سرویس کار های ما به صورت دوره ای و حرفه ای آموزش دیده اند. این متخصص ها آماده ارائه خدمات و شستشوی انواع مبل و فرش در منزل می باشند و مبل های خود را به متخصص های ما بسپارید تا همیشه مبل هایی تمیز و بدون لک داشته باشید.

شستشوی مبل در شمشیری

نزدیک ترین مبل شویی در شمشیری

مبل شویی پاک سیما در شمشیری و در نزدیکی شما می باشد. ما با کادری متخصص و آموزش دیده در تمام خیابان های شمشیری جنوبی آماده ارائه خشکشویی به همشهریان می باشیم. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را از متخصص های پاک سیما در نزدیکی شما بخواهید. ما کلیه خدمات خشکشویی را با ضمانت و به صورت تخصصی در نزدیک ترین خیابان شمشیری انجام می شود. خشکشویی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در محل با دستگاه و مواد نانو توسط استادکار ها صورت می گیرد.

شماره تماس مبل شویی در شمشیری

شماره تلفن مبل شویی در شمشیری را از سامانه 118 بخواهید. ما یک شعبه فعال در این محله و در نزدیکی فرودگاه شمشیری آماده به کار داریم. ما با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم، مجهز و متخصص در نزدیکی شما هستیم. مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده درجه یک تگزاپون و نانو انجام می گیرد. ما با دو نوع مواد به صورت تضمینی مبل را شستشو می دهیم. قیمت های مبل شویی با توجه به نوع شستشو و نوع سفارش درخواستی مشتری می باشد. برای دریافت شماره های ما از 118 و از سایت ما می توانید شماره دریافت نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

موکت شویی در شمشیری با دستگاه

موکت شویی در شمشیری یکی دیگر از خدمات ما می باشد. شستشوی موکت در محل با دستگاه و مواد شوینده به صورت خشکشویی می باشد. این روز ها موکت ها با تنوع زیادی که دارند در بازار فراوان شده است. به دلیل زیبا بودن و با تنوع بودن موکت ها خانم های خانه دار از موکت ها برای زیبای خانه خود استفاده می کنند. برای مثال از موکت هایی با طرح های عروسکی برای اتاق کودکان استفاده می کنند. برای اتاق های مخصوص و اتاق خواب از رنگ های روشن و شاد استفاده می شود. حتی مدیران با سلیقه برای اتاق های جلسه و حتی سالن ها از موکت استفاده می کنند.

این موکت ها به دلیل استفاده دائمی و همیشگی در معرض آلودگی و کثیفی می باشند. موکت ها اگر در منزل و شرکت شما به هر دلیلی کثیف و لکه دار شد آن را به متخصص های ما بسپارید تا شستشو دهند. موکت شویی با دستگاه جزو تخصص های اصلی ما می باشد. این متخصص ها موکت را به صورت ویژه با دستگاه و شامپو تمیز می کنند. سرویس کار های ما شستشوی انواع موکت را با هر رنگ و متراژی در محل و بدون جا به جایی انجام می دهند. موکت های خود را به موکت شویی های مجاز و معتبر بسپارید. موکت های خود را به موکت شویی پاک سیما در شمشیری بسپارید.

چه خدماتی در شمشیری با دستگاه انجام می شود؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون به صورت تخصصی در محل
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه و بدون ریزش آب و تداخل رنگ در محل و در جا
  4. شستشوی خوشخواب در آپارتمان بدون جا به جایی و بدون کثیف کاری بر روی تخت به صورت تخصصی
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، سالن ها و نمایشگاه ها
  6. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و دستبافت و ابریشمی بدون جداکردن از قاب آن
  7. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی در محل برای کافه ها و باغچه ها
  8. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه

مبل شویی در شمشیری

قیمت مبل شویی در شمشیری با دستگاه

قیمت شستشوی مبل با دستگاه در محل با توجه به تعرفه اتحادیه می باشد. مبل شویی در منزل همانند هر شغل و صنف دیگری دارای اتحادیه می باشد. این اتحادیه هر سال یک بار قیمت و نرخ خدمات را تغییر می دهند. تعرفه و نرخ شستشوی مبل و موکت از طرف سازمان صنایع و معادن به اتحادیه اعلام می شود. این اتحادیه نرخ نامه را به شرکت های مجاز و معتبر اعلام می کند. این شرکت ها باید در طول سال طبق نرخ نامه اتحادیه خدمات مبل شویی انجام دهند.

شرکت پاک سیما با توجه به اینکه عضو رسمی و معتبر اتحادیه مبل شویان تهران می باشد. خدمات خود را با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه انجام می دهند. می توانید قیمت های ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید و این قیمت ها را با تعرفه شرکت های دیگه مقایسه کنید. بعد از مشاهده و مقایسه می توانید برای دریافت خدمات تخصصی با در تماس باشید. یا می توانید برای دریافت خدمات ویژه در سایت ثبت سفارش نمایید. مبل های خود را به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

عواملی که بر افزایش قیمت شستشوی مبل تاثیر دارد کدامند؟

  • تعداد چند نفره بودن مبل ها هفت نفره یا کمتر نه نفره یا بیشتر
  • تعداد تشک های دوبل روی مبل
  • تعداد بالشتک های اضافه مبل
  • تعداد کوسن های مبل
  • نوع شستشوی درخواستی توسط مشتری
  • نوع مواد شوینده استفاده برای شستشوی مبل
  • شستشوی ویژه با مواد نانو و تگزاپون
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *