شستشوی مبل در فرمانیه

مبل شویی در فرمانیه با دستگاه و مواد نانو

مبل شویی در فرمانیه با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت می باشد. شستشو با دستگاه برای انواع مبل، موکت، خوشخواب، فرش به صورت تخصصی انجام می شود. مبل شویی در فرمانیه برای کلیه خانه ها مورد استفاده می باشد. برای دریافت خدمات خشکشویی و شستشوی مبل با نزدیک ترین شعبه ما در فرمانیه تماس بگیرید. یا می توانید برای دریافت این خدمات داخل سایت ما ثبت سفارش نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات در منزل با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص ارائه می شود. مبل های خود را به شرکت های مجاز و معتبر بسپارید.

مبل شویی در فرمانیه با دستگاه

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو انجام می شود. مبل و صندلی این روز ها در همه خانه ها وجود دارد و همه از آن به صورت دائمی استفاده می کنند. در زمان های گذشته کسانی که در منزل خود از مبل استفاده می کردند فقط در زمان های ضروری از آن استفاده می شد. بعد از مهمانی بر روی مبل ها پارچه های سفید و یا رو مبلی پهن می کردند تا کثیف نشوند. چون اگر مبل ها کثیف می شد برای تمیز کردن آن مشکل داشتند. اما این روز ها خیلی فرق کرده با به بازار آمدن دستگاه های مبل شویی کار خیلی آسان است. می توانید مبل های خود را با دستگاه شستشو دهید.

مبل شویی پاک سیما در فرمانیه با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را از متخصص های پاک سیما بخواهید. شستشوی مبل با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. ما این خدمات را در محل با بهترین روش و با بهترین مواد شوینده انجام می دهیم. مبل های خود را به مبل شویی پاک سیما بسپارید. در کمترین زمان بهترین خدمات مبل شویی را با ارزان ترین قیمت انجام می دهیم.

خشکشویی مبل در فرمانیه

شستشوی مبل در فرمانیه با مواد نانو

شستشوی مبل در فرمانیه با عالی ترین نوع شستشو انجام می شود. مبل شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات تخصصی به همشهریان در فرمانیه می باشد. مبل شویی با دستگاه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص به صورت ویژه و تخصصی انجام می شود. این روز ها همه در منزل از مبل های مختلف با طرح های گوناگون استفاده می کنند. حتی می توان گفت که خیلی از شرکت ها نیز از مبل در شرکت خود استفاده می کنند . از آن بهره می برند.

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که همه به خوبی از آن و به صورت دائمی استفاده می کنند. مبلمان برای نشستن، استراحت کردن، خوابیدن، نگاه کردن به فیلم و سریال استفاده می شود. به این دلایل و دلایل دیگری در معرض آلودگی و کثیفی می باشد. در هر کجا از فرمانیه که هستید می توانید از متخصص های ما برای تمیز کردن مبل های خود کمک بگیرید. متخصص های پاک سیما با دستگاه شستشوی انواع مبل و صندلی را با مواد شوینده درجه یک شستشو می دهند. در کمترین زمان بهترین نوع مواد شوینده را از متخصص های ما بخواهید. ما در نزدیکی شما شعبه فعال و آماده به کار داریم. مبل های خود را به مبل شویی های متخصص و مجاز در فرمانیه بسپارید.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده است که به هیچ عنوان به مبل آسیب نمی زند. همه کسانی که کار مبل شویی انجام می دهند باید آموزش دیده و متخصص باشند. شستشو با دستگاه های مبل شویی نیاز به تخصص دارد و باید آموزش ببینند. اما تعداد معدودی از خانه دار ها خود این کار را با دست انجام می دهند و از دستگاه و متخصص های مبل شویی کمک نمی گیرند. این ها باید بدانند که دستگاه مبل شویی علاوه بر اینکه به مبل آسیب وارد نمی کند در تمیز شدن و طول عمر مبل نیز نقش زیادی دارد. این دستگاه ها با مکنده های پرقدرتی که دارند از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کنند و از پوسیده شدن آن جلوگیری می کنند. در نتیجه مبل ها بیشتر عمر می کنند. مبل های خود را با دستگاه شستشو دهید تا همیشه مبل هایی تمیز و بدون لک داشته باشید.

موکت شویی در فرمانیه با دستگاه

موکت شویی در فرمانیه یکی دیگر از خدمات تخصصی ما می باشد. شستشو برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده به صورت تخصصی می باشد. این روز ها همه از موکت برای زیبای خانه خود و شرکت خود استفاده می کنند. با توجه به اینکه خیلی ها از موکت استفاده می کنند شرکت های تولید کننده موکت ها را با طرح و نقش های زیادی روانه بازار کرده اند.

خانم ها از موکت ها برای زیبای خانه خود به صورت حرفه ای استفاده می کنند. برای مثال برای اتاق بچه ها از موکت های طرح دار و عروسکی استفاده می کنند. یا می توان گفت برای اتاق خواب از موکت هایی با رنگ شاد استفاده می کنند. یا می توان گفت که صاحب های شرکت ها یا مدیران با سلیقه از موکت برای شرکت خود استفاده می کنند. این موکت ها بر اثر استفاده زیاد در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد.

موکت شویی به صورت تخصصی توسط استادکار های آموزش دیده انجام می شود. متخصص ها و سرویس کار های ما با دستگاه شستشوی موکت را انجام می دهند این موکت ها در هر متراژی و در هر طرح و رنگی باشد شستشو می شود. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی را در محل خود از متخصص های آموزش دیده ما بخواهید. ما در فرمانیه در همسایگی شما خدمات موکت شویی را با ارزان ترین قیمت ارائه می دهیم.

مبل شویی در فرمانیه

انواع خدماتی که با دستگاه در منزل شستشو می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه و بدون جا به جایی
  4. خشکشویی و شستشوی خوشخواب در آپارتمان به صورت تخصصی بر روی تخت
  5. شستشوی انواع صندلی ماشین در محل
  6. شسنشوی انواع صندلی نهارخوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینماها، نمایشگاه ها و …
  7. شستشوی انواع کف پوش های باشگاه ها و مهدکودک ها
  8. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی و ابریشمی
  9. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی

شستشوی خوشخواب در فرمانیه با دستگاه

شستشوی خوشخواب و خشکشویی انواع تشک های تخت و خواب در محل انجام می شود. در زمان های گذشته کسانی که از تشک های خوشخواب در منزل خود استفاده می کردند برای شستشوی آن خیلی نگران بودند. چون اگر خوشخواب کثیف می شد برای شستشو باید آن را به پشت بام و یا حیاط خانه می بردند تا شستشو دهند. این شستشو چون با آب فراوان بود هم هنگام شستشو زمان زیادی می برد و بعد از شستشو برای خشک شدن حداقل سه روز طول می کشید تا خشک شود. اما این روز ها با دستگاه مبل را به راحتی می توان شستشو داد.

تشک خوشخواب جایی قرار دارد که ما یک سوم از عمر خود را در خواب هستیم. اگر هنگام خواب بروی تشک های کثیف و دارای بو بخوابیم نمی توانیم خواب راحتی داشته باشیم. شما باید خوشخواب های خود را حداقل سالی دو بار شستشو دهید تا تمیز باشد. ما با دستگاه شستشوی انواع خوشخواب را بر  روی تخت انجام می دهیم. خشکشویی خوشخواب یا شستشوی تشک تخت و خواب در کمتر از یک ساعت انجام می شود و بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد. شستشوی خوشخواب خود را به متخصص های پاک سیما در فرمانیه بسپارید.

قیمت مبل شویی در فرمانیه

قیمت شستشوی مبل و موکت با دستگاه در منزل طبق تعرفه اتحادیه می باشد. ما در مبل شویی همانند هر صنف دیگری دارای اتحادیه و صنف برای عضویت می باشیم. این اتحادیه برای شرکت های مبل شویی پروانه کسب صادر می کند و آنها را زیر مجموعه خود می داند. ما نیز با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه هستیم خدمات خود را با تعرفه آن اتحادیه انجام می دهیم. اتحادیه سالی یک بار تعرفه خود را افزایش می دهد و به شرکت های زیر مجموعه اعلام می کند ما هم در طول سال از آن تعرفه استفاده می کنیم و طبق آن خدمات به همشهریان ارائه می دهیم.

مبل شویی با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه در فرمانیه و در تمام نقاط تهران ارائه می شود. مبل های خود را به متخصص های پاک سیما بسپارید تا بهترین شستشو را با تعرفه اتحادیه انجام دهند. ما تعرفه خود را در قسمت بالای سایت قرار داده ایم و طبق آن خدمات انجام می دهیم. می توانید قیمت و تعرفه ما را مشاهده کنید و با تعرفه شرکت های دیگه مقایسه کنید. بعد از مشاهده و مقایسه می توانید برای دریافت خدمات تخصصی با ما در تماس باشید.

عواملی که بر افزایش قیمت شستشوی مبل تاثیر دارد

  • تعداد چند نفره بودن مبل ها در محل و منزل مشتری
  • تعداد تشک های دوبل و اضافه روی مبل
  • تعداد کوسن ها و بالشتک های روی مبل
  • نوع مواد شوینده نانو و تگزاپون ایرانی و خارجی بودن مبل
  • نوع سرویس درخواستی از طرف مشتری
  • خدمات ویژه و تخصصی
  • لکه برداری و شستشوی ویژه
5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *