شستشوی مبل در منزل

مبل شویی در منزل تهران با دستگاه خشکشویی

مبل شویی در منزل تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو یک خدمات پر طرفدار است. شستشوی مبل در تمام مناطق تهران با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می گیرد. خشکشویی مبلمان در منزل توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. شستشوی مبل در محل جزو بهترین خدمات شرکت پاک سیما در تهران می باشد.

اگر در تهران و کرج به دنبال یک مبل شویی خوب ، متخصص و با تجربه هستید ما برای ارائه خدمات آماده و فعال می باشیم. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را در محل با دستگاه انجام خواهیم داد. سفارش خود را برای مبل شویی در منزل ثبت کنید. می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید. یا برای دسترسی آسان سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ما ثبت کنید.

مبل شویی در منزل

خدمات مبل شویی و شستشوی انواع مبلمان از آن دسته خدماتی است که در طول سال درخواست زیادی دارد. شستشوی مبل با فرا رسیدن سال جدید و ایام نوروز برای این خدمات در منزل درخواست بیشتر می شود. با بهره گیری از دستگاه های مکانیزه و صنعتی خشکشویی مبل در محل خیلی آسان و راحت شده است. ما با کادری متخصص آماده ارائه خدمات می باشیم. شستشوی مبل های خود را در منزل به متخصص های ما بسپارید. با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت شستشوی مبل را به شما همشهریان ارائه می کنیم.

برای شستن مبل در منزل نیازی به جا به جایی ندارد و ما با بهترین روش شستشوی مبل های شما را در کمترین زمان با بهترین کیفیت انجام می دهیم. شرکت پاک سیما دارای کادری منظم، مجهز، استادکار و متخصص در زمینه شستشوی مبل در محل می باشد. خشکشویی انواع مبل در آپارتمان شما با بهترین کیفیت و بدون ریزش آب و کثیف کاری کمتر از یک ساعت تحویل می دهیم. شستشوی انواع مبل را در محل با دستگاه تضمینی و با سرویس رایگان و بدون هزینه های اضافی در تمام مناطق تهران و شهر کرج انجام می دهیم.

مبل شویی در منزل چگونه انجام می شود؟

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط استادکار های حرفه ای انجام می شود. مبل ها این روز ها در تمام خانه ها هست و نیاز به شستشو دارد ما این مبل ها را با دستگاه به صورت حرفه ای شستشو می دهیم. مبل شویی در چند مرحله به صورت حرفه توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود. ما سرویس کار های خود را برای شستشوی انواع مبل با دستگاه آموزش داده ایم. متخصص های ما بدون جا به جایی و ریزش آب شستشوی انواع مبل و کوت را در محل شستشو می دهند. مبل شویی در گذشته با دست و دستمال شستشو می شد و یا پارچه مبل و یا خود مبل را عوض می کردند. اما این روز ها نیازی به این کار ها نیست مبل را با دستگاه در منزل در کمترین زمان شستشو می دهند و تمیز می کنند.

مبل شویی در تهران

 

شستشوی مبل در محل با دستگاه

شستن مبل در محل با دستگاه در محل بهترین روش برای شستشوی انواع مبلمان می باشد. این روز ها دیگر هر کسی می داند که نباید مبل را با آب فراوان شستشو داد. پارچه مبل و اسفنج داخل مبل در اثر شستشو با آب فراوان دچار آسیب دیدگی شده و از عمر مبل می کاهد. خشکشویی مبل با دستگاه این روش  در طولانی کردن عمر مبل کمک می کند. دستگاه مبل را با مقداری آب و مواد شوینده کامل روشویی می کند تا به اسفنج های مبل آسیب نرسد.

شستن مبلمان با دستگاه و با مقداری آب کم شاید برای بعضی ها جای سوال باشد. درست است. که ما وقتی با دستگاه مبل را خشکشویی می کنیم آب بر روی مبل نمی ریزیم. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده اند که تمام مواد شوینده داخل محفظه با آب مخلوط شده است. آب و مواد شوینده به مقدار لازم بر روی مبل می ریزد و مبل را شستشو می دهد. ما با این دستگاه  شستشوی تشک تخت را هم انجام می دهیم.

آیا شکل مبل بر قیمت مبل تاثیر دارد؟

شاید برای شما هم سوال باشد که مبلمان من تمام پارچه است آیا باید قیمت بیشتری پرداخت کنم؟ یا مبل های من از نوع چستر و یا تشک های دوبل دارد باید هزینه ای بیشتر برای شستشوی آن پرداخت کنم؟ یا نهار خوری های من به صورت یک تیکه و نمی کتی است؟ مبل ها تشک های دوبل و کوسن های اضافه دارد؟ قیمت هایی که در بالای سایت می باشد و طبق قانون و تعرفه اتحادیه است جوابگوی سوالات شما می باشد. قیمت های درج شده در قسمت تعرفه ها برای یک دست مبل با تشک می باشد و اگر مبل شما تشک های اضافه تری از مبل داشته باشد قیمت جداگانه گرفته می شود. قیمت های ما طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد.

آیا مبل شویی در منزل انجام می شود یا باید به گارگاه فرستاده شود؟

این سوال برای خیلی ها پیش می آید که مبل را در منزل شستشو می دهند یا به کارگاه می برند؟ ما با توجه به دستگاه هایی که داریم شستشوی کلیه مبل ها را در منزل و محل کار مشتری بدون ریزش آب و بدون جا به جایی انجام می دهیم. این نوع خدمات به صورت خشکشویی می باشد و نیازی به جا به جایی یا ارسال به کارخانه را ندارد. می توانید با خیال راحت از این نوع خدمات در منزل استفاده نمایید.

انواع مبل هایی که با دستگاه در منزل شستشو می شوند؟

معمولا اکثر مبل ها با دستگاه مبل شویی در محل شستشو می شوند. برخی از مبل ها که در اثر کارکرد زیاد پارچه آنها سابیده شده و ضعیف شده اند باید با دستگاه بخار شور شستشو شوند. مبل های سابیده شده و مبل هایی که پارچه آنها ضعیف شده است را با احتیاط شستشو می دهیم تا به آن آسیبی وارد نشود. ما در شرکت پاکسیما تمامی مبل ها را از هر نوع و طرحی که باشند را با دستگاه تضمینی شستشو می دهیم. برخی از مبل هایی که می توان در منزل با دستگاه خشکشویی کرد را در زیر مشاهده کنید.

  • مبل راحتی
  • مبل چستر
  • مبل کلاسیک
  • مبل سلطنتی
  • مبل تمام پارچه
  • مبل چرم
  • انواع مبل های ایرانی و خارجی

مبل شویی در محل

نزدیک ترین مبل شویی در تهران

بسیاری از کسانی که در تهران زندگی می کنند. با خدمات مبل شویی در منزل آشنایی دارند. برای شستشوی انواع مبل در هر منطقه از تهران که باشید. برای خشکشویی مبل در محل ما در نزدیکی شما هستیم. می توانید مبل های خود را به شرکت پاکسیما بسپارید و همیشه مبل هایی تمیز و بدون لکه داشته باشید. بهترین و نزدیک ترین مبل شویی در تهران و کرج با سال ها تجربه و تخصص می باشد.

نزدیک ترین مبل شویی در تهران و در تمام نقاط تهران (شرق، غرب، جنوب و شمال تهران) همیشه با نیروهای آموزش دیده در نزدیکی شما آماده خدمات می باشیم. برای شستشوی مبل و خدمات مبل در منزل با یک تماس از نزدیک ترین شعبه برای شما نیروهای استادکار و با ادب اعزام می کنیم. شما می توانید برای شستشوی مبل های خود در محل با یکی از شعبه های نزدیک به منزل خود تماس بگیرید و یا در همین سایت در قسمت سفارش آنلاین ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

شعبه غرب تهران برای شستشوی مبل در منزل 44002665
شعبه شرق تهران برای خشکشویی مبل در خانه 88378425
شعبه شمال تهران برای مبل شویی در محل 22457224
شعبه مرکز تهران برای خدمات نظافت مبل در تهران 44571302
شعبه جنوب تهران برای انواع خدمات شستشو در منزل 66277450

ارزان ترین مبل شویی

مبل شویی در تهران

شستشوی مبل در تهران را با یکی از بهترین مبل شویی های تهران تجربه کنید. شستشوی مبل در منزل تهران با دستگاه های تخصصی و مدرن و بهترین نوع مواد شوینده در تمام نقاط تهران (شرق، غرب، شمال، جنوب) شبانه روزی در خدمت همشهریان عزیز می باشد. با سرویس کار های آموزش دیده برای خشکشویی انواع مبلمان در تهران آماده ارائه خدمات هستیم.

برای خشکشویی انواع مبل در تهران با دستگاه در محل با نزدیک ترین شعبه به منزل خود تماس بگیرید. متخصص های ما در کمترین زمان برای ارائه خدمات شستشوی مبل در منزل اعزام می شوند. نظافت و تمیزی مبلمان در افزایش طول عمر آن نقش بسزایی دارد. بهترین راه برای شستشوی مبل در آپارتمان آن است که به یک شرکت متخصص بسپارید، تا خدمات مبل شویی را انجام دهند.

مراحل شستشوی مبل در منزل با دستگاه

مبل شویی در چند مرحله توسط متخصص های ما در محل انجام می گیرد. برای شستشوی مبل در منزل به دستگاه و مواد شوینده نیاز است. که متخصص های خشکشویی مبل آنها را به همراه دارند. در ادامه مراحل شستشوی مبل با دستگاه در آپارتمان را کامل توضیح می دهیم. با ما در ادامه مطالب همراه باشید تا اطلاعات کامل در باره نحوه کار کردن با دستگاه در منزل را بدانید. این دستگاه ها جزو بهترین دستگاه های صنعتی و مکانیزه برای مبل شویی می باشد.

مرحله اول:

در مرحله اول مشتری برای شستشوی مبل خود یک شرکت مبل شویی انتخاب می کند. با تماس مشتری با شرکت انتخاب شده متخصص ها برای خشکشویی مبل به محل اعزام می شوند و در این مرحله مبل را کامل بررسی می کنند. مواد شوینده مناسب برای مبل مورد نظر را انتخاب کرده و در دستگاه با آب مخلوط می کنند. مواد های مختلفی برای شستشوی مبل وجود دارد که برای هر نوع مبل یک مواد شوینده استفاده می شود. اما خیلی از مشتری ها به دلیل بالا بودن کیفیت و براق کنندگی مواد های نانو از آن استفاده می کنند و طرفدار زیادی دارد. مشتری هم می تواند نوع مواد شوینده را انتخاب کند و درخواست نماید.

مرحله دوم:

در این مرحله متخصص مبل را با جارو برقی کامل جارو می کند. تا مبل از هر گونه آلودگی و گرد و غبار تمیز شوند. و هیچ گونه آشغال یا چیز دیگری بر روی مبل نباشد، چون قبل از شستشو اگر گرد و غبار بر روی مبل باشد مبل کدر می شود.

مرحله سوم :

متخصص شستشوی مبل با دستگاه را آغاز می کند. دستگاه دریلی به گونه ای طراحی شده است که تمام درزها و شیار های مبل را نیز کامل شستشو می دهد. قسمت هایی که خیلی سیاه و کثیف باشد یا لکه ای داشته باشند با مواد نانو پاکر لکه برداری می کنند.

مرحله چهارم:

در مرحله پایانی متخصص مبل شویی مبل را با دستگاه مکنده پرقدرت کامل وکیوم می کند. تمام آب و مواد شوینده بر روی مبل را جمع آوری می کند و به وسیله مکنده در داخل مخزن آب می ریزد تا در کمتر از سه ساعت خشک شود. مبل ها بعد از سه الی چهار ساعت قابل استفاده می باشد دیگر نگران کثیف شدن مبل های خود نباشید و ما در کمتر از یک ساعت شستشوی مبل را تخصصی شستشو می دهیم.

مبل شویی با دستگاه

بهترین خشکشویی مبل در تهران

شرکت پاک سیما بهترین مبل شویی در تهران با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل می باشد. چیدمان مدرن و لوکس همیشه با یک دست مبل زیبا در منزل و محل کار بهتر دیده می شوند. که در همه خانه ها و شرکت های کوچک و بزرگ دیده می شود. مبلمان همانند وسایل دیگر در منزل نیاز به مراقبت و نظافت دارند. یک مبل شویی خوب در تهران برای شستشوی و خشکشویی مبل های خود انتخاب کنید و از خدمات تخصصی آنها استفاده نمایید.

برای خشکشویی مبل ها در منزل، ادارات و شرکت ها به یک شرکت متخصص در زمینه شستشوی مبل نیاز است. مبل شویی خود را با دقت انتخاب کنید که در شستشوی مبل نمونه و بهترین باشد. شستشوی مبل در منزل همانند شستشوی فرش می باشد که باید آن را فقط به کسانی که متخصص هستند بسپاریم. مبل شویی های زیادی در سطح شهر در خدمات خشکشویی فعالیت دارند. برای خدمات شستشوی مبل در منزل از مبل شویی های مجاز و متخصص در محل خود استفاده کنید.

مبل شویی ارزان در منزل

به دلیل آلوده بودن شهر تهران و کرج مقداری ریز گرد های موجود که در اثر آلودگی هوا ایجاد می شوند بر وسایل بخصوص بر روی مبل ها می نشینند. این آلودگی ها نیاز به شستشو دارند. برای خشکشویی مبل های خود به یک مبل شویی ارزان در محل خود نیاز دارید. باید مبل شویی را نباید فقط به دلیل ارزان شستن انتخاب کرد. شرکتی که برای شستشوی مبل های خود در محل انتخاب می کنید علاوه بر قیمت ارزان و مناسب آن باید خدمات عالی و با کیفیت ارائه دهد.

در هنگام انتخاب مبل شویی برای شستشوی مبل در منزل فقط به ارزان بودن آن توجه نکنید. مبل شویی را انتخاب کنید که در عین حال شستشوی با کیفیت و بهترین مواد شوینده را مصرف کند با قیمت مناسب و ارزان باشد. اما مبل شویی یا شرکت خدماتی که انتخاب می کنید باید پرسنل متخصص و آموزش دیده داشته باشد. تا هنگام شستشو به مبل ها و سرمایه های شما آسیب وارد نکند. شرکت پاک سیما علاوه شستن مبل با قیمت ارزان و مناسب تمام خدمات خود را ضمانت می کند و کار ضمانت بابت سلامت مبل به مشتری ارائه می کند. سرویس مبل شویی در تمام مناطق تهران و کرج رایگان می باشد.

شستن مبل در تهران

 

قیمت شستشوی مبل در تهران

هزینه مبل شویی در منزل پیشینه درازی دارد. در قدیم ها به جای مبل از پشتی استفاده می شد. مبل در منزل فقط برای میهمانی ها مورد استفاده قرار می گرفت. مادر ها در منزل اجازه نمی دادند که از مبل استفاده شود. به همین دلیل بر روی آن پارچه های سفیدی می کشیدند تا مبل ها کثیف نشوند. به همین دلیل بر روی مبل ها کاور و پارچه های سفید می کشیدند که به آنها رو مبلی نیز می گفتند. رو مبلی ها برای جلوگیری از کثیف شدن مبل مورد استفاده قرار می گرفت. قیمت شستشوی مبل و نرخ خشکشویی مبلمان در منزل طبق قانون و تعرفه اتحادیه می باشد.

دلیل استفاده نکردن از مبل ها در زمان قدیم برای نبودن دستگاه های مبل شویی بود. اگر مبل کثیف می شد باید هزینه زیادی برای عوض کردن آن و یا پارچه مبل می کردند. اما این روز ها مبل ها در تمام مواقع مورد استفاده است. چون قیمت شستشوی مبلمان زیاد نیست و به وسیله دستگاه های مبل شویی و موکت شویی شستشو و خشکشویی می شود که خیال تمام مادران و خانم های خانه دار را راحت کرده است. مبل شویی هایی که مجاز و معتبر باشند هر یاله از طرف اتحادیه مربوطه تعرفه شستشوی مبل را دریافت می کنند.

قیمت مبل شویی در منزل با دستگاه

قیمت شستشوی مبل در منزل بر تعداد و نوع مواد شوینده استفاده بستگی دارد. قیمت مبل شویی در محل تعداد تشک های اضافه هم خیلی مهم است. اصلی ترین عواملی که بر قیمت شستشوی مبل در منزل تاثیر زیادی دارد تعداد چند نفره بودن مبل ها می باشد. هر چقدر که تعداد مبل ها بالا باشد یعنی نه نفره و یا بیشتر از نه نفره باشد بر قیمت افزوده می شود. ما در پایین به تعدادی از چیز هایی که بر قیمت مبل تاثیرگذار است اشاره کرده ایم.

تعرفه و نرخ شستشوی مبل در منزل با توجه به متخصص بودن شرکت نیز می باشد. شرکت های متخصص معمولا عضو رسمی اتحادیه هستند و هر ساله نرخ نامه و تعرفه شستشوی مبل و موکت در منزل را از آن دریافت می کنند. ما در شرکت پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص دارای کادری منظم و مجهز و البته عضو رسمی اتحادیه می باشیم. قیمت شستشوی مبل و فرش در محل را از اتحادیه دریافت می کنیم و در سایت خود قرار داده ایم. حتی قیمتی که در قسمت تعرفه ها در سایت می باشد کمتر از تعرفه اعلام شده از طرف اتحادیه می باشد.

  • نوع مبل (سلطنتی، استیل، چستر، راحتی و …)
  • نوع و جنس پارچه مبل (کتان، چرم، ساتن و…)
  • تعداد تشک های نشیمن اضافه
  • تعداد بالشتک ها و کوسن های مبل
  • خدمات سفارشی مشتری
  • نوع مواد شوینده
  • شستشوی ویژه با مواد نانو

شستن مبل در محل با دستگاه

لکه برداری مبل در محل

مبل در منزل به دلیل کثیف شدن در اثر استفاده مداوم و زیاد در معرض آلوده شدن و لکه دار شدن می باشد. این لکه ها و کثیفی ها در زیبای منزل و در دکوراسیون آن تاثیر زیادی دارد و باید برای تمیز کردن آن کاری کرد. چون مبل ها یکی از اصلی ترین عنصر زیبایی در منزل استو خانم های خوش سلیقه و خانه دار برای منزل خود بیشتر دوست دارند که مبل های تمیز داشته باشند. به همین دلیل بر روی مبل های خود کاور می کشند تا زود کثیف نشوند.

بهترین راه برای نمایان نشدن لکه های مبل آن است که هنگامی که بر روی مبل چیزی ریخت و لکه دار شد با یک شرکت متخصص برای تمیز کردن لکه مبل هماهنگ کنی تا کار را به راحتی برای شما در منزل انجام دهند. شرکت مبل شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص در تهران و کرج مشغول به فعالیت است. تخصص اصلی این شرکت در برداشتن سر سخت ترین لکه های مبل می باشد از جمله لکه هایی مانند لکه روغن و خودکار تخصص دارند. برای برداشتن لکه های مبل و تمیز کردن آنها با ما تماس بگیرید.

انواع لکه بر هایی که برای لکه برداری مبل استفاده می شود

روش استفاده از لکه بر ها برای لکه های روی مبل و تشک خوشخواب خیلی مهم می باشد. مثلا هر لکه بری را نمی توان به مبل های چرم بزنید چون امکان دارد بعد از خشک شدن چرم را از بین ببرد. متخصص های ما در این شرکت برای استفاده از این لکه بر ها به آنها آموزش روش استفاده از آن را داده ایم. می توانید با خیال راحت به آنها در لکه برداری مبل ها اطمینان کنید.

  • لکه بر نانو سان برای تمامی مبل ها مناسب است
  • لکه بر نانو پاکر مخصوص مبل های پارچه ای
  • لکه بر سلدا

مبل شویی خوب در تهران و کرج

مبل شویی خوب و انتخاب آن کار زیاد دشواری نمی باشد. شما می توانید در هنگام شستشوی مبل که مبل ها به تمیز شدن نیاز دارند ار همسایه های خود پر سو جو کنید. مبل شویی خوب شرکتی است که در محل شناخته شده باشد. مبل شویی  در کرج با سال ها تجربه و تخصص با دستگاه مبل را با بهترین کیفیت شستشو می دهند. مبل شویی خوب در محل با دستگاه خدمات شستشو را انجام می دهد و نیازی به جا به جایی مبل ندارند. مبل ها هر قسمت از منزل یا شرکت شما باشد در همان محل شستشو و خشکشویی می شوند.

هنگامی که مبل ها کثیف می شوند و لکه های زیادی بر روی آنها باشد. در زیبایی خانه خیلی تاثیر منفی می گذارد و مبل های کثیف در آپارتمان جلوه خوبی برای ساکنین و میهمانان ندارد و این یک مشکل آزاردهنده می باشد. اما این یک مشکل به حساب نمی آید و شما می توانید برای شستشوی مبل های لکه دار و کثیف از یک مبل شویی خوب خدمات بگیرید و همیشه مبل هایی تمیز و بدون لکه داشته باشید. برای ارائه خدمات در منزل در قسمت ثبت سفارش درخواست خود را ثبت نماید و از خدمات ویژه و تخفیفات فصلی ما بهره مند شوید. مبل های خود را در تهران و کرج به مبل شویی های معتبر و مجاز بسپارید.

مزایای مبل شویی در منزل با دستگاه

همان طور که می دانید مبلمان با شوینده های مختلفی مانند تگزاپون، نانو و شامپوی من می باشد. این مواد ها اگر یک متخصص آن را استفاده نکند امکان آیب رساندن به مبل و پارجه مبل می باشد. در نهایت این نوع مواد ها هم می توانید به مبل آسیب وارد کند و از طول عمر مبل نیز کم می کند. این روش و آسیب رساندن برای کسانی است که خود در منزل این خدمات را انجام می دهند. روش ستی به دلیل اینکه نمی توانیم آب و کثیفی های روی مبل را بگیریم بیشتر به مبل آسیب وارد می کند. اما شستشوی مبل در منزل با دستگاه یکی از اصلی ترین مزایای شستشوی مبل با دستگاه می باشد. مبل های خود را با دستگاه در اختیار متخصص ها بسپارید تا شستشو دهند.

  • مبل شویی با دستگاه سریع تر از روش سنتی می باشد
  • شستشو برای دستگاه برای کلیه مبل ها و پارچه ها مناسب می باشد
  • شستشو با دستگاه عمقی و کامل تمام شیار های مبل می باشد
  • با دستگاه مبل ها زود تر خشک می شود
  • به دلیل جلوگیری از نفوذ آب به داخل مبل طول عمر مبل بیشتر می شود.
  • هزینه های شستشوی مبل در منزل خیلی پایین است
  • درد سر کمتری دارد
  • مبل ها با دستگاه ضد عفونی می شود
  • با دستگاه تمام لکه ها از بین می رود
  • شستشو در منزل نیازی به جا به جایی ندارد

مواد شوینده شستشوی مبل چگونه می باشد؟

مواد شوینده شستشوی مبل با توجه به نوع و جنس پارچه مبل ها انتخاب شده است. اگر به یک مبل شویی زنگ بزنید و از نوع مواد شوینده سوال کنید می گویند از مواد شوینده نانو یا آلمانی استفاده می کنند. ما در مبل شویی پاک سیما از سه نوع مواد شوینده یا بهتر بگویم از سه نوع شامپو استفاده می کنیم. یکی از اصلی ترین و بهترین نوع مواد شوینده شستشو با مواد نانو می باشد. یکی دیگر از معروف ترین نوع شامپو برای شستشوی فرش و مبل شامپوی تگزاپون می باشد که آلمانی و مانند ژل می باشد که در دستگاه با آب حل می شود و خیلی قدرت پاک کنندگی بالایی دارد. یک نوع شامپوی دیگر نیز می باشد که با نام و برند (من) در ایران استفاده می شود و در بین شامپو های ایرانی معروف و خیلی خوب می باشد.

دستگاه مبل شویی چگونه است؟

دستگاه مبل شویی یکی از مهم ترین و اصلی ترین ابزار برای شستشوی مبل در منزل می باشد. قبل از ساخت و اختراع این دستگاه مشتریان برای شستشوی مبل های خود خیلی باید سختی می کشیدند. در زمان های گذشته به این سادگی نبود که مبل را در منزل بدون جا به جایی تمیز کرد. برای شستشوی مبل در گذشته باید مبل را به حیاط خانه می بردند و برای شستشو با آب و مواد شوینده کامل خیس می کردند. اما این کار علاوه بر اینکه به مبل آسیب وارد می کرد باعث از بین رفتن چهارچوب مبل می شد. بعد از این شستشو کاری رضایت مند و قابل قبولی نبود. مبل ها بعد از خیس شدن و شستن با آب فراوان شل می شدند و حالت عادی خود را از دست می دادند.

اما این روز ها به به بازار آمدن دستگاه مبل شویی کار خیلی آسان شده است. می توان به راحتی با دستگاه مبل را در منزل به صورت خشکشویی و بدون آنکه به مبل آسیبی وارد شود شستشو انجام می شود. با عالی ترین کیفیت و در کمترین زمان شستشو انجام می شود. دستگاه مبل شویی نیاز به آموزش اولیه دارد و کسانی که با این دستگاه مبل را شستشو می دهند باید آموزش دیده و متخصص باشند. برای اینکه مبل های خود را در منزل با دستگاه مبل شویی شستشو دهید با مبل شویی های متخصص و مجاز تماس بگیرید. مبل شویی با دستگاه با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت در محل ارائه می شود.

آیا مبل های نجس شده آب کشی می شود؟

این سوال برای خیلی ها پیش می آید که آیا مبل هایی که نجس شده است آبکشی می شود؟ می توان گفت بله اگر بخواهید که مبل را آبکشی کنید و یا آن را آب کر بگیرید باید طبق قانون دین اسلام آن را با آب کامل شستشو دهید. که این کار از نظر ما خیلی اشتباه می باشد و اگر شما مبل خود را با آب کامل خیس کنید باعث از بین رفتن مبل و اسفنج های مبل می شود. مبل هایی که آب وارد اسفنج های آن می شود بعد از یک مدت کوتاه نشست می کند و به کلی از بین می رود. اگر کسی هم بگوید که با دستگاه ما مبل را آبکشی می کنیم از نظر اسلام درست نمی باشد. بهترین کار آن است که مبل نجس را آبکشی نکنید چون مبل را از بین می برد.

دستگاه شستشوی مبل چیست؟

دستگاه شستشوی مبل دستگاهی است که برای تمیز کردن و لکه برداری مبل ها طراحی شده است. این دستگاه با وزن کمی که دارد قابل حمل به منازل می باشد و همه می توانند از آن در منزل خود استفاده نمایند. دستگاه مبل شویی دارای یک پمپ سمپاش که برای مخلوط کردن آب و مواد شوینده طراحی شده است. دارای یک دریک فرچه ای که با طراحی منظمی که انجام شده است از ریخت و پاش آب و مواد شوینده جلوگیری می کند. دریل فرچه ای وظیفه شستشو و تمیز کردن مبل و لکه های آن را بر عهده دارد. این دستگاه یک مخزن آب بزرگ با دو موتور پر قدرت دارد که بعد از شستشو آب و مواد شوینده استفاده شده بر روی مبل را جمع می کند. این دستگاه در سه قسمت به صورت تخصصی طراحی شده و استفاده می شود.

محل شستشوی مبل منزل و محل کار مشتری
نحوه شستشوی مبل خشکشویی و بخار شور
قیمت سال 1402
شهر های تحت پوشش تهران و کرج
قیمت شستشوی مبل نه نفره مبل نه نفره 700 هزار  تومان
نرخ شستشوی مبل هفت نفره مبل هفت نفره 600 هزار تومان
تعرفه شستشوی مبل نیم ست مبل نیم ست 500 هزار تومان
قیمت خشکشویی خوشخواب دو نفره خوشخواب دو نفره 500 هزار تومان
قیمت شستشوی خوشخواب یک نفره خوشخواب یک نفره 350 هزار تومان
سرویس در تمام ایاب و ذهاب برای کلیه مناطق رایگان

مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد نانو

مبل شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت انجام می شود. بهترین و با صرفه ترین نوع شستشو در محل با دستگاه انجام می شود. می توانید برای شستشوی مبل های خود در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو با مبل شویی پاک سیما تماس بگیرید. خشکشویی مبل یکی از اصلی ترین خدمات در منزل می باشد که ما به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می دهیم. تمامی سرویس کار های ما در منزل مبل را به صورت تضمینی و با ضمانت شستشو می دهند.

اگر می خواهید که مبل هایی تمیز و بدون لک داشته باشید با مبل شویی پاک سیما در تهران تماس بگیرید. کلیه سرویس کار ها برای شستشوی انواع مبل در منزل آماده و آموزش دیده هستند. ما تمام این سرویس کار ها را برای این نوع شستشو ها آموزش داده ایم و آماده بکار می باشند. این متخصص ها با دستگاه و مواد نانو شستشوی انواع مبل را به صورت تخصصی انجام می دهیم. در کمترین زمان ممکن با شستشوی انواع مبل و خوشخواب را در منزل و بدون جا به جایی انجام می دهیم. می توانید برای دریافت خدمات با کیفیت و شستشوی اعلا در منزل سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

دلیل انتخاب مبل شویی پاک سیما چیست؟

  • مجاز بودن و معتبر بودن از نظر اتحادیه
  • دارای متخصص های آموزش دیده و استادکار می باشد.
  • از بهترین دستگاه های بروز دنیا استفاده می کند
  • از مواد شوینده درجه یک و خارجی مانند تگزاپون استفاده می کند
  • سرعت عمل در انجام کار و در زمان سرویس دهی
  • با ضمانت شستن مبل و با دقت کار انجام دادن
  • بابت خدمات ارائه شده ضمانت می دهد.
  • مبل های شسته شده اگر به هر دلیلی راضی نباشید دوباره شستشو انجام می شود

مبل شویی در منزلآیا مبل شویی در منزل کثیف کاری و ریخت و پاش دارد؟

متخصص های مبل شویی با آموزش هایی که در مورد کار کردن با دستگاه خشکشویی مبل دیده اند. هیچگونه کثیف کاری یا ریخت و پاشی ندارند و اگر ناخواسته مقداری از کف و آب مورد استفاده بر روی زمین بریزد با دستگاه مکنده جمع می کنند. متخصص ها بعد از اتمام کار محل کار خود را کامل تمیز می کنند. اما اگر به هر دلیلی از این ناراحت می شوید که شاید کمی آب و کف بر روی زمین بریزد. قبل از شروع کار متخصص یک پارچه زیر مبل پهن کنید تا مقدار آب و مواد شوینده ای که می ریزد بر روی پارچه بریزد.

زمان شستشوی مبل در منزل با دستگاه چقدر است؟

شستن مبل با دستگاه در منزل زمان زیادی نمی خواهد. اما تعداد و نوع مبل و تشک ها و کوسن های اضافه در زمان آن تاثیر دارد. برای یک دست مبل هفت نفره با تشک حداقل یک ساعت زمان نیاز دارد. شما می توانید برای انجام خدمات و شستشوی آن از اپراتور های ما مدت زمان شستشو را بپرسید. می توانید هنگام سفارش خود تعداد و نوع مبل خود را به همکاران ما اعلام کنید. تا از زمانی که باید برای شستشوی مبل های خود در نظر بگیرید اطلاع داشته باشید.

دستگاه خشکشویی مبل به پارچه مبل آسیب وارد می کند؟

دستگاه خشکشویی با فرچه های نرم و لطیف برای شستشوی مبل طراحی شده است که حتی کوچکترین آسیبی به مبل وارد نمی کند. حتی در طول عمر مبل با تمیز شدن آن کمک فراوانی می کند. دستگاه های مبل شویی به گونه ای طراحی شده که می توان انواع مبل های خارجی و ایرانی را با آن شستشو داد. ما با این دستگاه ها حتی مبل هایی که پارچه های آنها از جنس ابریشم است شستشو می دهیم بدون هیچ آسیب یا پارگی این خدمات را انجام می دهیم.

چه شرکت هایی شستشوی مبل انجام می دهند؟

این روز ها شرکت های قالیشویی و خدماتی شستشوی مبل انجام می دهند. اما شما باید برای شستشوی مبل های خود در منزل و محل خود باید با دقت شرکت مبل شویی را انتخاب کنید. مثلا برای این کار باید شرکتی که مجاز و معتبر می باشد را انخاب نماید تا مبل را شستشو دهند. چون شرکت هایی که معتبر هستند سرویس کار های آموزش دیده و متخصص دارند.

آیا مبل شویی های تهران مجاز هستند؟

مبل شویی باید عضو اتحادیه باشد و دارای پروانه کسب از اتحادیه مربوطه باشد. تا مشتریان راحت تر به آنها اعتماد کنند. خیلی از مبل شویی ها و شرکت هایی در تهران وجود دارد که عضو اتحادیه نیستند. و خدمات شستشو را هم انجام می دهند. پس در انتخاب مبل شویی خیلی دقت کنید و از شرکت های مجاز و معتبر خدمات بگیرید.  شرکت های مجاز و معتبر متخصص های آموزش دیده و حرفه ای دارند برای شستشوی مبل در محل می باشد. مبل های خود را در تهران و کرج به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

4.2/5 - (10 امتیاز)

6 دیدگاه دربارهٔ «مبل شویی در منزل تهران با دستگاه خشکشویی»

  1. من بی اندازه از خدمات خشکشویی شما راضی هستم و شما را به همسایه ها معرفی می کنم شما بهترین مبل شویی هستید که من تا به حال دیده ام ممنون بابت خدمات خوبتون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *