مبل شویی در شادمان با دستگاه

مبل شویی در شادمان و شادمهر با دستگاه و مواد شوینده درجه یک انجام می شود. شستشوی انواع مبل با دستگاه به صورت تخصصی توسط استادکار ها انجام می شود. می توانید برای خشکشویی انواع مبل، موکت، خوشخواب و فرش در شادمان با ما در تماس باشید. بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در خیابان شادمان با ارزان ترین قیمت انجام می دهیم. برای دریافت خدمات مبل شویی با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. یا می توانید برای دریافت شستن مبل در شادمان در سایت ما ثبت سفارش نماید و از خدمات ویژه ما بهره مند شوید.

مبل شویی در شادمان با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته وسایلی است که در همه منازل و شرکت ها وجود دارد. این روز ها همه به صورت دائمی و همیشگی از مبل استفاده می کنند. مبل ها برای نشستن، استراحت کردن، نگاه کردن به فیلم و سریال و مهمانی از مبل استفاده می شود. به دلابل مختلف مبل ها در معرض آلودگی و کثیفی می باشد و نیاز به شستشو دارد. ما برای شستشوی انواع مبل ها در منزل سرویس کار های خود را آموزش داده ایم و آماده ارائه شستشوی انواع مبل می باشیم. برای شستشوی مبل در شادمان و شادمهر در نزدیکی شما هستیم.

مبل شویی با دستگاه در خیابان شادمهر و خیابان شادمان با ضمانت می باشد. شستشوی انواع مبل با مواد شوینده درجه یک بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود. متخصص های ما برای شستشوی مبل و موکت در شادمان آموزش دیده و فعال می باشند. این متخصص ها به صورت تخصصی و با تجربه کاری خود مبل را با ضمانت شستشو می دهند. مبل های خود را برای شستشو به متخصص های ما بسپارید.

مبل شویی در شادمان

انواع خدماتی که در شادمان با دستگاه انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه و بدون ریزش آب در منزل می باشد
  4. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی بر روی تخت شستشو می شود
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، نمایشگاه ها و …
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ماشینی، دستی، ابریشمی و کامپیوتری بدون جدا کردن از قاب آن ها
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها

مبل شویی در شادمان چقدر وقت نیاز دارد؟

مبل شویی با دستگاه در خیابان شادمان به زمان زیادی نیاز ندارد. اگر بخواهید که مبل های منزل خود را به کمک کارگر منزل خود شستشو دهید. یا خود این خدمات را انجام دهید به زمان حداقل نصف روز نیاز دارد. مبل هایی که به صورت سنتی شستشو شود برای خشک شدن نیز به یک روز کامل وقت نیاز دارد. اما اگر بخواهید که این خدمات را به یک شرکت متخصص مانند پاک سیما بسپارید زمان زیادی نمی خواهد. متخصص های پاک سیما در کمتر از یک ساعت شستشوی یک دست مبل نه نفره را انجام می دهند. می توانید زمان خود را با زمان شستشوی مبل خود مدیریت کنید. مبل ها به زمان خیلی کمی نیاز دارد تا شستشو شود و خشک و قابل استفاده باشد.

موکت شویی و فرش شویی در شادمان با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یکی دیگر از خدمات خشکشویی در محل می باشد. متخصص ها و سرویس کار های آموزش دیده ما شستشوی انواع موکت را در محل با دستگاه انجام می دهند. شستشوی موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده در محل شستشو می گردد. شما می توانید برای شستشوی موکت های محل کار و شرکت خود در هر رنگ و متراژی که باشد را به ما بسپارید. شستشوی موکت با دستگاه به صورت تخصصی و با ضمانت انجام می شود.

فرش شویی در شادمان نیز با دستگاه می باشد. وقتی حرف از فرش شویی می شود همه فکر می کنند که فقط قالیشویی ها هستند که این خدمات را انجام می دهند. دستگاه های فرش شویی در منزل به صورت تخصصی این شستشو را انجام می دهند. این شستشو با شستن در قالیشویی خیلی فرق دارد. این خدمات برای همه فرش های ماشینی و دستی می توان انجام داد. این یک نوع خشکشویی می باشد که برای فرش هایی که نیاز به آب کر دارند قابل استفاده نیست. یعنی فقط خشکشویی و شستشو با دستگاه و مواد شوینده شامپو می باشد.

شستن مبل در شادمان

قیمت مبل شویی در شادمان چگونه است؟

قیمت شستشوی مبل، موکت، خوشخواب و فرش در منزل با تعرفه اتحادیه می باشد. ما کلیه خدمات خشکشویی در منزل را با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه انجام می دهیم. کلیه خدمات ما به صورت تخصصی و با قیمت اتحادیه انجام می شود. خدمات مبل شویی همانند هر خدمات دیگری دارای صنف و اتحادیه می باشد. اتحادیه مبل شویان تهران سالانه تعرفه شستشو را تغییر می دهد و شرکت های عضو و زیر مجموعه اعلام می کند. می توانید قیمت های ما را مشاهده کنید و با شرکت های معتبر و مجاز دیگر مقایسه کنید و بعد از آن با ما در تماس باشید تا خدمات تخصصی ارائه شود.

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه مبل شویی اگر در دست کسانی که آموزش دیده هستند باشد. هیچگونه آسیبی به مبل یا موکت وارد نمی کند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر تمیز کردن مبل ها و پاک کردن لکه های آن در طول عمر مبل نیز دخیل می باشد. این دستگاه دارای مکنده های پرقدرت و با وکیوم خیلی قوی می باشد. این مکنده ها از نفوذ آب به داخل مبل جلوگیری می کند. اگر مبل ها خیس نشود و آب در داخل اسفنج های آن نباشد دیر تر پوسیده می شوند. با توجه به گفته ها مبل ها اگر با دستگاه شستشو شوند خیلی مفید می باشد. این دستگاه ها مبل را به خوبی تمیز می کند و طول عمر مبل را نیز افزایش می دهد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *