مبل شویی در بهبودی

مبل شویی در بهبودی با دستگاه

مبل شویی در بهبودی با دستگاه و مواد شوینده درجه یک انجام می شود. شستشوی انواع مبل، موکت، خوشخواب، فرش، تابلو فرش و پشتی با دستگاه انجام می شود. ما در خیابان بهبودی یک شعبه فعال و آماده به کار داریم که آماده ارائه خدمات مبل شویی می باشد. شستشو با عالی ترین کیفیت و بهترین نوع مواد شوینده نانو با ارزان ترین قیمت انجام می شود. اگر در خیابان بهبودی هستید می توانید برای ارائه خدمات مبل شویی با ما تماس بگیرید. با یک تماس مشتری دائمی ما خواهید شد. یا می توانید در سایت ما ثبت سفارش نماید و از خدمات ویژه ما در محل خود بهره مند شوید.

مبل شویی در خیابان بهبودی با دستگاه

مبل و صندلی از آن دسته از لوازمی هست که این روز ها در همه خانه ها وجود دارد. حتی خیلی ها برای شرکت خود از مبل و صندلی استفاده می کنند. خانم های خانه دار از مبل و صندلی برای برای زیبای خانه خود و برای دکوراسیون منزل خود استفاده می کنند. در منازل از مبل برای نشتن، استراحت کردن، دیدن فیلم و سریال، دورهمکی ها و مهمانی ها استفاده می شود. دیگر مثل زمان های گذشته نیست که فقط در روز های خاص و در مهمانی های خاص از مبل استفاده می شد.

در گذشته بعد از استفاده از مبل ها در مهمانی و در مراسم های خاص روی آن را می پوشاندند. به دلیل اینکه دستگاه مبل شویی وجود نداشت و شستشوی آن خیلی سخت بود. اگر در گذشته به هر دلیلی مبل کثیف می شد باید روی مبل و یا خود مبل را باید عوض می کردند. این کار خیلی پر هزینه بود و برای هر کسی این مقدور نبود. اما این روز ها با به بازار آمدن دستگاه ها کار خیلی آسان شده است. می توانید هر نوع مبلی را با دستگاه شستشو دهید.

اگر به هر دلیلی مبل های شما کثیف شد و نیاز به شستشو داشت. می توانید آنها را به متخصص های ما در خیابان بهبودی بسپارید تا شستشو دهند. تمام سرویس کار های ما برای شستشوی انواع مبل آموزش دیده اند و شستشوی هر نوع مبلی را بخواهید در منزل به صورت ویژه و تخصصی شستشو می دهند. مبل های خود را در خیابان بهبودی در خیابان آزادی به متخصص های آموزش دیده ما بسپارید. شرکت پاک سیما در بهبودی آماده ارائه خدمات ویژه به همشهریان عزیز می باشد.

شستن مبل در بهبودی

موکت شویی در بهبودی با دستگاه

موکت شویی و شستشوی موکت یکی دیگر از خدمات تخصصی ما می باشد. این خدمات نیز جزو خدمات اصلی ما می باشد. موکت در این روز ها با طرح و نقش های زیبایی به بازار آمده است. در گذشته شرکت های بافت موکت موکت را فقط در چند طرح محدود می زدند. اما این روز ها موکت برای شرکت ها، کف سالن های تالار ها، نمایشگاه ها، رستوران ها و سالن های تئاتر استفاده می شود. حتی خیلی ها در زیبای خانه خود از موکت نیز بهره می برند.

کارخانه های بافنده موکت موکت ها را با طرح های رنگاورنگ و زیبا روانه بازار کرده اند. خانم ها و مدیران از این موکت ها به نحو گوناگون بهره می برند. مثلا برای اتاق بچه ها از موکت های عروسکی استفاده می کنند و برای اتاق خواب از موکت های رنگ روشن و شاد استفاده می شود. حتی مدیران و صاحب شرکت ها برای اتاق های مخصوص در شرکت خود استفاده می کنند. این موکت ها در اثر رفت و آمد دچار آلودگی و کثیفی می شود و نیاز به شستشو دارد.

شرکت پاک سیما با سال ها اعتبار و تجربه آماده ارائه و شستشوی انواع موکت های معمولی و چسبیده می باشد. موکت شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون در محل و در خیابان بهبودی انجام می شود. می توانید هر نوع موکت دارید می توانید به متخصص های ما بسپارید تا شستشو دهند. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی با دستگاه به صورت تضمینی و تخصصی انجام می شود.

در باره خیابان بهبودی

خیابان بهبودی در کنار متروی آزادی و ابتدای آن از خیابان آزادی شروع می شود. این خیابان تا خیابان ستارخان می باشد و در این خیابان از مغازه ها و پاساژ های اداری و تجاری نیز دارد.  اما نکته جالب این است که نام ” خیابان بهبودی ” به ” خیابان بهبودی ” تغییر کرد! یعنی اینکه نام خیابان بهبودی که از نزدیکان خاندان پهلوی بود را به خیابان ” سرلشکر بدایار بهبودی ” که یکی از فرماندهان تیپ لشکر ۸۱زرهی کرمانشاه بوده تغییر داده اند. ما در این خیابان یک شعبه فعال و آماده به کار داریم تا به همسایه های خود در این محله بتوانیم خدمات مبل شویی و موکت شویی ارائه کنیم.

چه خدماتی با دستگاه در خیابان بهبودی انجام می شود؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزاپون
  2. موکت شویی در محل با دستگاه برای انواع موکت های معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده
  3. خشکشویی خوشخواب در آپارتمان با دستگاه بدون جا به جایی بر روی تخت شستشو می شود
  4. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه و بدون کثیف کاری و بدون ریزش آب
  5. شستشوی انواع صندلی نهار خوری، صندلی رستوران ها، تالار ها، سینما ها، تئاتر ها، نمایشگاه ها و …
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های ایرانی و خارجی در محل با دستگاه
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، ماشینی، تزئینی و کامپیوتری بدون جدا کردن از قاب آنها
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و دستی برای کافه سنتی ها و باغچه رستوران ها
  9. شستشوی انواع کف پوش های باشگاه ها، مهدکودک ها و حتی پارک ها

شستشوی مبل در بهبودی

آیا دستگاه مبل شویی به مبل آسیب وارد می کند؟

خیر دستگاه مبل شویی به هیچ عنوان به مبل یا پارچه آن آسیب وارد نمی کند. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده است که به مبل آسیب وارد نمی کند. اما باید این را در نظر گرفت که دستگاه مبل شویی باید در دست کسانی که وارد و آموزش دیده هستند باشد. خیلی ها از این دستگاه استفاده می کنند اما شما باید شرکت هایی که مجاز و متخصص هستند انتخاب کنید. دستگاه مبل شویی علاوه بر تمیز کردن و لکه برداری مبل و حتی علاوه بر اینکه به مبل آسیب وارد نمی کند در طول عمر مبل نیز نقش زیادی دارد. دستگاه مبل شویی دارای مکنده های پرقدرت می باشد و از نفوذ آب به داخل آن جلوگیری می کند و از پوسیده شدن در امان می باشد. در نتیجه بیشتر عمر می کند و سالم می ماند.

برای سفارش شستشوی مبل چقدر زود تر باید سفارش دهیم؟

اگر در خیابان بهبودی در نزدیکی آزادی و ستارخان هستید. یا اگر در این خیابان زندگی می کنید و مبل های منزل و شرکت شما کثیف شده است و نیاز به شستشو دارد. می توانید از یک شرکت متخصص و در نزدیکی خود بخواهید که این خدمات را به شما ارائه دهد. مبل شویی شرکت پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص عضو رسمی اتحادیه مبل شویان تهران می باشد. ما این خدمات را به صورت تخصصی ارائه می دهیم. می توانید در سایت ما ثبت سفارش نمایید و یا با شماره های ما تماس بگیرید. مبل ها و موکت های خود را به مبل شویی پاک سیما در خیابان بهبودی بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *