شستن مبل در کارگر شمالی

مبل شویی در کارگر شمالی

مبل شویی در کارگر شمالی با سال ها تجربه و تخصص در زمینه شستشوی مبل فعالیت دارد. ما در خیابان کارگر شمالی با دستگاه و مواد شوینده درجه یک شستشوی انواع مبل و موکت را شستشو می دهیم. می توانید برای شستشوی مبل و موکت در خیابان کارگر با نزدیک ترین شعبه ما تماس بگیرید. ما با عالی ترین کیفیت و در کمترین زمان ممکن شستشوی انواع مبل را با ارزان ترین قیمت در محل انجام می دهیم. برای دریافت خدمات با کیفیت از شرکت پاک سیما در سایت ما سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نمایید. یا می توانید با شماره تلفن های ما تماس بگیرید و سفارش خود را رزرو نمایید. مبل شویی پاک سیما در خیابان کارگر شمالی و جنوبی به صورت سرویس رایگان خدمات ارائه می دهد.

مبل شویی در کارگر شمالی با دستگاه

مبل شویی در کارگر برای شستشوی کلیه مبل های ایرانی و خارجی می باشد. ما در منزل با دستگاه و مواد شوینده نانو توسط استادکار های متخصص و آموزش دیده انجام می شود. مبل و صندلی از آن دسته لوازمی است که در اکثر خانه ها می باشد و همه به صورت مداوم از آن استفاده می کنند. دیگر مثل گذشته نیست که از مبل فقط در مراسم ها و مهمانی ها استفاده کنند. این روز ها همه از مبل به صورت همیشگی و در همه وقت ها استفاده می کنند. برای دیدن فیلم و سریال، دورهمی ها، استراحت کردن و خیلی چیز های دیگه استفاده می شود. به این دلیل در معرض آلودگی می باشد و نیاز به شستشو دارد.

برای شستشوی مبل های خود در منزل با هزینه ای خیلی پایین از متخصص های ما کمک بگیرید. مبل شویی با دستگاه در منزل و بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود. اگر در منزل از مبل استفاده می کنید و در اثر استفاده و گرد و غبار دچار آلودگی و کثیفی شده است و نیاز به شستشو دارد را به ما بسپارید. ما در کمترین زمان ممکن با دستگاه راداکتور و مواد شوینده نانو و تگزاپن بهترین خدمات را به شما با ارزان ترین قیمت ارائه می دهیم. مبل های خود را در کارگر شمالی به متخصص های آموزش دیده شرکت پاک سیما بسپارید.

مبل شویی در کارگر

شستشوی مبل در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

مبل شویی و شستشوی مبل در منزل با دستگاه زمان زیادی لازم ندارد. اگر بخواهید که در منزل مبل های خود را با دست و یا با کمک کارگر منزل خود مبل را تمیز کنید وقت زیادی لازم دارد. این خدمات را اگر با دست در منزل انجام دهید حداقل نصف روز زمان نیاز دارد. شستشو و خشکشویی مبل در منزل با دست چون نمی توانید به خوبی آن را تمیز کنید و یا آب و کثیفی روی آن را جمع کنید نتیجه ای خوب به شما نمی دهد. اما اگر بخواهید که این خدمات را در منزل به متخصص های آموزش دیده و بسپارید کمتر از یک ساعت زمان نیاز دارد. مبل هایی که با دستگاه شستشو می شود نیازی به هوای آزاد ندارد و به دلیل قدرت مکنده ها و خشک شدن به موقع مبل ها بعد از سه ساعت قابل استفاده می باشد.

بهترین مبل شویی در کارگر شمالی

بهترین مبل شویی در کارگر شمالی مبل شویی می باشد که آموزش دیده و متخصص باشد. مبل شویی پاک سیما در تمام نقاط تهران برای ارائه خدمات با کیفیت به همشهریان عزیز آماده و فعال می باشد. ما برای شستشوی انواع مبل و موکت پرسنل خود را آموزش داده ایم و کلیه خدمات خشکشویی را با ضمانت و به صورت ویژه ارائه می دهیم. مبل های خود را به متخصص های ما بسپارید تا همیشه مبل هایی عاری از هر گونه آلودگی داشته باشید. شستشو به صورت تضمینی و بدون کثیف کاری و ریزش آب خدمات در منزل انجام می شود.

مبل و صندلی از آن دسته از وسایلی است که در تمام خانه ها مورد استفاده می باشد. این روز ها خیلی ها برای دکوراسیون و زیبایی منزل خود از مبل و صندلی استفاده می کنند. مبل و صندلی اگر به هر دلیلی کثیف باشد و یا لکه داشته باشد از زیبای خانه کم می کند. برای شستشو و خشکشویی مبل های خود از یک مبل شویی متخصص کمک بگیرید تا مبل های تمیز داشته باشید.

انواع خدماتی که با دستگاه در منزل انجام می شود کدامند؟

  1. مبل شویی در منزل با دستگاه و مواد شوینده ( نانو، تگزاپون، شامپوی من و …)
  2. خشکشویی خوشخواب با دستگاه بدون جا به جایی و بر روی تخت شستشو می شود
  3. موکت شویی در محل با دستگاه موکت شور برای موکت های سالن ها، تالارها، سینماها، نماز خانه ها و…
  4. فرش شویی در خانه با دستگاه بدون ارسال به کارخانه با تثبیت رنگ
  5. شستشوی انواع صندلی نهارخوری، صندلی رستوران ها، تالارها، سینماها، سالن های نمایش
  6. شستشوی صندلی انواع ماشین های خارجی و ایرانی
  7. شستشوی انواع تابلو فرش های ابریشمی، دستبافت، تزئینی، ماشینی و …
  8. شستشوی انواع پشتی های ماشینی و ستبافت برای زستوران های سنتی و کافه ها

خشکشویی مبل در کارگر

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی یکی دیگر از خدمات ما در منزل و محل می باشد. موکت شویی با دستگاه و مواد شوینده نانو و تگزافون به صورت ویژه و حرفه ای در محل انجام می شود. موکت ها این روز ها با تنوع زیادی که دارد خانم ها برای زیبای خانه خود و زیبای اتاق ها استفاده می کنند. موکت ها همانند فرش در منزل نیز به مراقبت و نظافت نیاز دارد و هر چند وقت یک بار باید شستشو شود. موکت ها نیز با استفاده دائمی و همیشگی در معرض آلودگی و گرد و غبار می باشد. این موکت ها باید شستشو شود تا همیشه تمیز و براق باشد ما این خدمات را تضمین می کنیم.

موکت شویی برای شستشوی کلیه موکت های معمولی، پالاز موکت، موکت های چسبیده و انواع طرح ها در منزل و محل کار می باشد. می توانید برای شستشوی موکت های خود با نزدیک ترین شعبه ما در کارگر شمالی تماس بگیرید. شستشو و خشکشویی موکت با دستگاه و مواد شوینده درجه یک در محل کار و منزل مشتری بدون ریزش آب و کثیف کاری انجام می شود.

قیمت مبل شویی در کارگر شمالی

قیمت مبل شویی در منزل با توجه به تعرفه و نرخ نامه اتحادیه می باشد. اتحادیه مبل شویان سالانه یک بار تعرفه شستشو و خشکشویی در منزل را افزایش یا تغییر می دهد. ما با توجه به اینکه عضو رسمی اتحادیه هستیم این خدمات را به صورت نرخ نامه اتحادیه انجام می دهیم. می توانید برای شستشوی مبل با تعرفه اتحادیه در سایت ما ثبت سفارش نمایید و از تخفیفات ویژه ما بهره مند شوید.

قیمت شستشوی مبل و موکت در منزل با توجه به نرخ اتحادیه می باشد. ما این خدمات را با نرخ اتحادیه ارائه می دهیم و کلیه خدمات ما با ضمانت و تضمینی می باشد. بهترین شستشو با عالی ترین کیفیت با نرخ اتحادیه در کمترین زمان به صورت تخصصی ارائه می شود. می تواتید قیمت های ما را در قسمت تعرفه ها مشاهده کنید و با قیمت شرکت های مجاز دیگر مقایسه فرمایید و بعد با ما تماس بگیرید تا شستشوی مبل را با ارزان ترین قیمت به شما ارائه دهیم. مبل های خود را در کارگر شمالی به مبل شویی های مجاز و معتبر بسپارید.

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *