شستن موکت در محل

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه یک خدمات پر طرفدار می باشد. خشکشویی انواع موکت معمولی، پالاز موکت و موکت های چسبیده در تهران با مواد شوینده و لکه برهای مخصوص برای شستشوی موکت در منزل استفاده می شود. شستن موکت در محل به کمک دستگاه راداکتور آسان ترین روش خشکشویی در آپارتمان می باشد. شستشوی کلیه موکت های معمولی و پالاز موکت در خانه و تمام شرکت ها نیز انجام می شود. بهترین روش شستشوی موکت در محل با دستگاه با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت انجام می شود. اگر به دنبال یک شرکت متخصص برای شستشوی موکت در منزل هستید سفارش خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت نمایید.

موکت شویی در منزل

شستشوی موکت در منزل خدمات ویژه ای است. این روز ها با توجه به آپارتمان نشینی همشهریان خدمات خشکشویی موکت در محل مورد توجه خیلی ها قرار گرفته است. علاوه بر شستشوی آسان و تمیز شدن در کمترین زمان در صرف جویی آب هم تاثیر به سزایی دارد. خیلی از خانم های خانه دار برای طراحی اتاق بچه های خود از موکت بهره می برند. موکت در این روز ها با تنوع زیادی که پیدا کرده است برای طراحی و دکوراسیون منزل از آن استفاده می شود.

خشکشویی موکت در محل توسط بهترین و متخصص ترین سرویس کار های آموزش دیده با دستگاه های موکت شویی و شامپوی نانو بدون ریزش آب انجام می شود. شستشوی موکت همانند فرش شویی با دستگاه می باشد. ارائه خدمات شستشوی موکت در آپارتمان با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن انجام می گردد. موکت شویی جزو خدماتی است که در شرکت های خیلی با تجربه این خدمات ارائه می شود. شستشوی انواع موکت های چسبیده در اتاق ها انجام می شود.

شستشوی موکت در منزل

شستشوی موکت در محل

خدمات شستشوی موکت در منزل با دستگاه های مخصوص خشکشویی موکت یکی از خدمات پر طرفدار شرکت پاک سیما می باشد. همشهریان  در تهران در هر منطقه (شرق، غرب، شمال، جنوب) باشند در اسرع وقت برای تمیز کردن موکت نیروهای آموزش دیده در این زمینه اعزام می شوند. ما در شرکت پاک سیما برای شستشوی انواع موکت از دستگاه های مکانیزه و صنعتی بزرگ استفاده می کنیم. موکت شویی در متراژ های بالا جزو تخصص ما و متخصص های ما می باشد.

شستن موکت در خانه با دستگاه شما را از قید جا به جایی نجات می دهد. موکت که در منزل شستشو می شود، حالت خود را از دست نمی دهد و صاف صاف باقی می مانند. شستشو در منزل خدماتی است مانند مبل شویی در منزل که با نظارت خود مشتری انجام می گیرد. تمام لکه ها را با استفاده از دستگاه و مواد شوینده از بین می بریم.

موکت شویی با دستگاه موکت شور جزو خدمات تخصصی ما می باشد. برای شستشوی انواع موکت در تهران و کرج می توانید با شرکت پاک سیما تماس بگیرید. ما در کمترین زمان ممکن با بهترین دستگاه ها و با بهترین نوع مواد شوینده خدمات موکت شویی را ارائه می دهیم. برای شستشوی انواع موکت در منزل و محل کار خود از شرکت های مجاز و معتبر خدمات بگیرید.

مزایای شستن موکت در منزل

با اطمینان کامل می توان گفت که شستشوی موکت با دستگاه به روش مکانیزه و صنعتی خیلی مفیدتر و آسان تر از روش های قدیمی می باشد. شما می توانید به راحتی هر نوع موکتی که دارید را در منزل شستشو دهید. موکت های شما را با دستگاه به صورت تخصصی در منزل شستشو می دهیم. از مزایای آن می توان به روش های زیر اشاره کرد.

  • شستشوی آسان در محل
  • خشک کردن با دستگاه
  • شستشو با دستگاه مخصوص بافت موکت
  • امکان جمع کردن آب و مواد شوینده روی موکت
  • شستن در کمترین زمان
  • روشویی با کیفیت در حضور مشتری
  • بدون نیاز به جا به جایی
  • تخت تخت صاف صاف بدون چروک و چین خوردگی

خشکشویی موکت در منزل

خشکشویی موکت در آپارتمان

خدمات تخصصی شستشوی موکت در محل ویژه تمام مناطق تهران می باشد. خشکشویی موکت در منزل هر 60 متر حداقل یک ساعت زمان برای شستشو نیاز دارد. روش های غیر مکانیزه یا صنعتی که بعضی از خانواده ها برای شستن موکت از آن استفاده می کنند. روش های سنتی و قدیمی که در سال های گذشته برای شستشو استفاده می شد.

در روش های قدیمی و غیر استاندارد در آپارتمان ها احتمال آسیب زدن به موکت خیلی بالا است. در این روش های سنتی مشکلاتی وجود دارد که به دلیل استفاده از مواد های غیر استاندارد به بافت موکت آسیب های جدی وارد می گردد. البته در این روز ها برای شستشوی موکت کمتر خانواده ای از این روش استفاده می کنند. شستشوی موکت در منزل با همان روش شستشوی فرش در منزل می باشد.

لکه برداری موکت در خانه

موکت ها در اثر استفاده مداوم و رفت و آمد های همیشگی بر روی آنها همیشه در همه جا و بخصوص در شرکت ها و تالارها در معرض کثیف شدن می باشد. اکثر موکت هایی که فرش بر روی آنها پهن است. بیشتر لکه دار می شوند و نیاز به لکه برداری دارند. شرکت پاک سیما با تخصص کافی در این زمینه تمام لکه ها را به وسیله لکه بر مخصوص تمیز و لکه برداری می کنند.

تخصص اصلی ما در لکه برداری و سیاهی های روی موکت و یا کناره های دیوار که در اثر گرد و غبار سیاه شده اند، را با دستگاه موکت شور تمیز می کنند. اگر این سیاهی ها و لکه ها با دستگاه خشکشویی تمیز و برطرف نشدند، از لکه بر های نانو پاکر و نانو سان کمک می گیریم و آنها را برای همیشه از بین می بریم.

شستشوی موکت های چسبیده در محل

موکت شویی در محل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک ارائه می شود. ما در منزل با دستگاه به صورت تخصصی و حرفه ای شستشوی انواع موکت را ارائه می دهیم. این روز ها در شرکت ها و ادارات برای کف سالن ها و اتاق های خود از موکت استفاده می کنند. بهترین راه برای شستشوی موکت های چسبیده در محل شستشو با دستگاه می باشد. موکت شویی در منزل برای انواع موکت های چسبیده می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی در محل می باشد. بهترین و با کیفیت ترین خدمات موکت شویی در منزل را از ما بخواهید.

موکت شویی با دستگاه

شستشوی موکت در تهران

شرکت نظافتی پاک سیما در تهران با سال ها تجربه و تخصص در زمینه خشکشویی موکت دارای کادری مجرب، استادکار، متخصص و آموزش دیده با دستگاه های موکت شور در منزل و بهره گیری از تکنولوژی نانو خدماتی ارزنده و با کیفیت و قیمت مناسب و ارزان ارائه می کنیم.

موکت با تنوع های زیادی که دارد خانم های با سلیقه در دکوراسیون منزل خود از انواع آن استفاده می کنند. مثلا از موکت های طرح دار با شخصیت های انیمیشن برای اتاق بچه های خود در زیبایی و طراحی آن استفاده می کنند. برای شستن آن هم نگران نیستند چون می دانند که شرکت هایی وجد دارد که بدون نیاز به جا به جایی شستشوی موکت را در جا با دستگاه ترو تمیز شستشو می دهند.

قیمت شستشوی موکت در محل

هزینه و شستشوی موکت در منزل بر مبنای متراژ موکت و نوع موکت می باشد. قیمت موکت شویی در آپارتمان اگر از نوع پالاز موکت باشد، بستگی به ضخامت و جنس آن نیز می باشد. چون ما چند نوع موکت داریم که از لحاظ ضخامت با یک دیگر تفاوت دارند. شستشوی انواع موکت در منزل با دستگاه و مواد شوینده درجه یک می باشد. با عالی ترین کیفیت و با بهترین نوع مواد شوینده با ارزان ترین قیمت شستشوی موکت را انجام می دهیم.

قیمت شستن موکت های معمولی بغیر از متراژ به مقدار کثیفی و چرک بودن آن نیز بستگی دارد. شستن موکت های چسپیده با دستگاه در محل خیلی مفید و موثر است. موکت شویی در منزل با دستگاه از وقت و هزینه مشتری نیز صرفه جویی شده و درکل کار آسان و مفیدی می باشد. قیمت شستشوی موکت در منزل تهران با تعرفه و نرخ نامه اتحادیه انجام می شود. ما با توجه به تعرفه اتحادیه سالانه قیمت های خود را تغییر می دهیم. اتحادیه این قیمت ها را سالی یک بار افزایش می دهد و ما طبق آن تعرفه خدمات موکت شویی ارائه می دهیم.

شستشوی انواع موکت ها

ما در شرکت پاکسیما برای کلیه موکت ها و تمام انواع آن شستشو داریم. شستشو با دستگاه کاملا تضمینی بوده و بدون آسیب رساندن به موکت انجام می شود. برخی از موکت ها که در منزل با دستگاه قابل شستشو هستند را برای شما در پایین نام می بریم.

  • موکت تایل
  • موکت کبریتی
  • موکت نایلونی
  • موکت اولفین
  • موکت پلی استر
  • موکت پشمی
  • موکت تافتینگ

نحوه موکت شویی در منزل

برای انجام عملیات شستشوی موکت در خانه اول از هر کاری باید روی موکت را کامل خالی کنیم. موکت را کامل از بالا به پایین با جارو برقی جارو کنیم. و اگر جارو برقی در دسترس نبود می توانیم از دستگاه مکنده خشکشویی استفاده کنیم. ما می توانیم برای شستشوی موکت های راه پله و بغل دیوار ها وزیر تخت ها از دستگاه دریلی استفاده کنیم. کامل و به صورت تخصصی موکت را بدون کثیف کاری و ریزش آب انواع موکت را شستشو داد و تمیز کرد.

برای موکت هایی که چسپیده از دستگاه موکت شور بزرگ که دارای یک مخزن آب برای مخلوط کردن مواد شوینده است و یک فرچه بزرگ دارد استفاده کنیم. بعد از شستشو با دستگاه های فرچه ای می توانیم با مکنده دو یا سه موتوره آب و مواد شوینده روی موکت را با آن وکیوم کنیم. با این روش شستشو و مکنده کردن موکت در زمان خیلی کمی خشک می شود و قابل استفاده می باشد.

بهترین مواد شوینده برای خشکشویی موکت

موکت شویی در منزل و محل کار برای هر شخصی یا شرکتی پیش می آید و به آن نیاز دارند. باید در انتخاب شرکت موکت شویی خیلی دقت کرد. که آنها نیرو های متخصص داشته باشند. شرکت های معتبر از مواد های شوینده خوب و مناسب استفاده می کنند. شرکت پاک سیما برای شستشوی انواع موکت ها در تهران از مواد شوینده مرغوب استفاده می کند. در شرکت پاک سیما در تهران برای شستشوی موکت آموزش های لازم را دیده اند و با مواد عالی به نام تگزافون استفاده می کنند. در هر کجا از تهران و کرج هستید می توانید از موکت شویی پاک سیما استفاده نمایید.

مواد شوینده برای موکت شویی به نوع و جنس آن نیز بستگی دارد. خیلی از موکت ها را می توان با مواد های برتر مثل نانو و تگزاپون شستشو داد. برای بعضی از موکت ها نیز می توان از مواد های دیگر مانند شامپو های ایرانی (من) استفاده کرد. بهترین مواد شوینده برای موکت شویی در منزل تگزاپون آلمانی می باشد که در تمیز کردن و براق کردن موکت بی نظیر است. که ما این مواد شوینده را برای خشکشویی خوشخواب در منزل نیز استفاده می کنیم.

موکت شویی در تهران

انواع مواد شوینده و لکه بر برای موکت

برای شستشو و خشکشویی موکت در منزل از چند نوع مواد شوینده می توانیم استفاده کنیم. تعدادی از مواد های مورد استفاده برای موکت شویی را در پایین مشاهده کنید. انتخاب مواد شوینده در اختیار مشتری می باشد. شما می توانید با هر گونه موادی که برای شستشوی موکت مناسب است موکت خود را شستشو دهید.

  1. مواد شوینده نانو
  2. شامپوی تگزاپون
  3. شامپوی من
  4. لکه بر نانو پاکر
  5. لکه بر نانو سان

بهترین موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی با دستگاه به صورت تخصصی و اصولی انجام می شود. شما می توانید تمامی موکت های خود را در منزل با دستگاه شستشو دهید. موکت این روز ها در زیبای خانه ها و شرکت ها نقش زیادی دارد. خانم های خانه دار برای دکوراسیون منزل خود از موکت استفاده می کنند. مدیران با سلیقه برای زیبای خانه خود از موکت های با طرح های زیبا استفاده می کنند. آنها برای اتاق مدیران و یا سالن هایی که برای پرسنل استفاده می شود کاملا موکت می کنند. این موکت ها در اثر استفاده مداوم و رفت و آمد در معرض آلودگی و کثیفی قرار دارد.

مبل ها بعد از کثیف شدن از زیبای خانه و شرکت کم می کنند و به همین دلیل نیاز به مبل شویی معتبر و مجاز دارند. ما در شرکت پاک سیما برای شستشوی انواع موکت ها سرویس کار های خود را آموزش داده ایم و آماده کرده ایم. می توانید با خیال راحت موکت های خود را به متخصص های ما بسپارید تا شستشو دهند. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو را از متخصص های ما بخواهید. با کمترین هزینه عالی ترین نوع شستشو را در محل به صورت تخصصی ارائه می دهیم. موکت های خود را به متخصص های معتبر و مجاز بسپارید.

موکت شویی در منزل

موکت شویی در منزل با دستگاه

موکت شویی در منزل با دستگاه در تهران به صورت تخصصی انجام می شود. این روز ها هر نوع موکتی را می توانید با دستگاه شستشو دهید. کافیست که برای خشکشویی و شستشوی این موکت ها با یک موکت شویی مجاز تماس بگیرید. ما در تمام محله های تهران و کرج شعبه فعال و آماده به کار داریم تا خدمات موکت شویی در منزل را ارائه دهند. در کمترین زمان ممکن بهترین شستشو را با دستگاه در محل انجام می دهیم.

خشکشویی و موکت شویی پاک سیما با سال ها تجربه و تخصص آماده ارائه خدمات می باشد. با کمترین هزینه در محل عالی ترین نوع شستشو را از متخصص های ما بخواهید. بدون ریزش آب و کثیف کاری خدمات خشکشویی موکت در منزل تهران انجام می شود. متخصص های شرکت پاک سیما برای شستشوی انواع موکت در هر طرح و متراژی آماده می باشند. موکت های خود را به شرکت تخصصی ما بسپارید.

آیا دستگاه شستشوی موکت به موکت آسیب وارد می کند؟

دستگاه موکت شویی در منزل یک روش خیلی مفید و راحت برای شستشوی موکت می باشد. علاوه بر تمیز کردن موکت در طول عمر موکت موثر است. موکت شور موکت را به صورت تخصصی شستشو می دهد و تمیز می کند. این دستگاه با طراحی خوبی که دارد هیچگونه آسیبی به موکت وارد نمی کند و موکت را کامل تمیز می کند.

چگونه یک موکت شویی خوب انتخاب کنیم؟

وقتی برای شستشوی موکت های خود اقدام می کنید باید در انتخاب آن خیلی دقت کنید. موکت شویی را انتخاب کنید که در محل و معتبر باشد. موکت شویی خوب را می توان از روی نظرات مشتریان آن انتخاب کرد. حتی می توانید از روی سایت اتحادیه و مجاز بودن موکت شویی ها آن را انتخاب نمایید.

شستشوی موکت در قالیشویی بهتر است یا خشکشویی کنیم؟

موکت هایی که در اثر نقاشی کردن منزل رنگی شده اند را به قالیشویی بسپاریم خیلی بهتر است. خشکشویی موکت در منزل برای موکت های که فقط چرک شده اند مفید است. بهترین روش و شستشوی کامل شستشو در قالیشویی می باشد. ما این نوع شستشو را برای شستشو در قالیشویی پیشنهاد می کنیم. اما این روزها خیلی ها موکت های خود را با چسب به کف زمین می چسبانند که باید با دستگاه شستشو شود.

چند نوع دستگاه موکت شویی داریم.

دو نوع دستگاه برای شستشوی موکت داریم. یکی برای موکت های متراژ زیاد (مثل تالارها، رستوران ها، شرکت های بزرگ و ارگان های دولتی و نظامی)که با فرچه های بزرگتر شستشو می شود. یک دستگاه کوچک که برای موکت راه پله ها و اتاق های کوچک استفاده می شود.

موکت شویی در منزل چقدر زمان نیاز دارد؟

شستشوی موکت در منزل با دستگاه به متراژ آن بستگی دارد. ما شستشوی کلیه موکت ها را در منزل و محل کار مشتریان به صورت تخصصی با دستگاه انجام می دهیم. می توانید متراژ موکت های خود را هنگام تماس به اپراتورهای ما اعلام کنید تا زمان مورد نیاز را به شما اعلام کنند. مثلا برای 30 متر موکت به چهل دقیقه زمان نیاز می باشد. یا موکت هایی که متراژ بالا دارند و روی آنها کامل خالی است زمان کمتری نیاز دارد. اگر صد متر موکت باشد با یک ساعت و نیم شستشو انجام می شود.

5/5 - (1 امتیاز)

3 دیدگاه دربارهٔ «موکت شویی در منزل با دستگاه»

  1. نیلوفر فریاد

    ما موکت های شرکت رو دادیم بچه های شما شستشو دادن و با اینکه در این چندسال موکت ها خیلی کثیف و سیاه شده بود خیلی تمیز شدن ممنون بابت خدمات خوبتون

  2. ما سالی سه بار موکت های شرکت را شستشو می دهیم و الان سه سال هست که با این شرکت آشنا شده ایم و این خدمات رو برای ما انجام می دهند خیلی راضی هستیم و می توانیم با خیال راحت این شرکت رو به کسانی که در شرکت خود از موکت استفاده می کنند معرفی کنیم واقعا نیرو های خوش قول و با ادبی دارند و در هر زمانی که ما خواستیم شستشو برای ما انجام دادن ما خیلی راضی هستیم و از این به بعد کار های منزل مثل مبل شویی، موکت شویی، فرش شویی و خشکشویی خوشخواب رو نیز به این شرکت می سپارم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *