بهترین قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران با سال ها تجربه و تخصص دارای دستگاه های مدرن و درجه یک جهان می باشد. برای شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستبافت، اعلا و ابریشم می توانید از شرکت ما خدمات بگیرید. بهترین و با کیفیت ترین نوع شستشو با بهترین مواد شوینده و درجه یک انجام می شود. قالیشویی در تهران و در تمام نقاط تهران برای خدمات شستشو آماده و فعال می باشد. اگر در هر منطقه از تهران که هستید می خواهید که فرش های منزل خود را شستشو دهید با ما در تماس باشید. برای سفارش فرش شویی می توانید در سایت ما به صورت رایگان ثبت سفارش نمایید. یا می توانید با نزدیک ترین شعبه ما در محل خود تماس بگیرید و خدمات شستشوی فرش در تهران را از ما بخواهید. قالیشویی در تهران با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت به صورت تخصصی انجام می شود.

قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران با دستگاه و مواد شوینده نانو با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت می باشد. اگر در تهران و در هر منطقه از تهران که هستید می توانید با یک تلفن از خدمات با کیفیت ما در محل خود استفاده نمایید. شستن فرش در بهترین کارخانه قالیشویی با بهترین دستگاه های روز دنیا و با بهترین مواد شوینده انجام می شود. شستشوی انواع فرش های ماشینی، دستی، ابریشمی، اعلا و آنتیک به صورت تخصصی توسط استادکار های صادرات شور انجام می شود. ما در تمام نقاط تهران آماده ارائه خدمات با کیفیت به همشهریان عزیز می باشیم.

قالیشویی از آن دسته از خدماتی است که برای همه خانه های ایرانی واجب و ضروری می باشد. شما باید برای خود یک قالیشویی با تجربه انتخاب کنید و به هنگام شستشوی فرش ها از آنها بخواهید تا خدمات ارائه دهند. ما یکی از بهترین قالیشویی های تهران می باشیم که عضو رسمی و معتبر اتحادیه قالیشویان نهران می باشیم. با سال ها تجربه و تخصص و پرسنلی آموزش دیده و با کارخانه ای مجهز و منظم آماده ارائه خدمات به همشهریان عزیز می باشیم. فرش ها و قالی های خود را به قالیشویی های مجاز و معتبر بسپارید تا همیشه فرش هایی تمیز و براق داشته باشید.

قالیشویی در غرب تهران

قالیشویی در غرب تهران با سال ها تجربه در نزدیکی شما خدمات قالیشویی ارائه می کند. آیا تا به حال برای شستشوی فرش های خود در غرب تهران به دنبال بهترین قالیشویی در غرب تهران بوده اید؟ آیا در انتخاب قالیشویی از لحاظ مجاز بودن و غیر مجاز بودن در شک و تردید بوده اید؟ ما می توانیم در غرب تهران با بهترین نوع شستشو و با عالی ترین کیفیت خدمات با ارزش را به شما ارائه دهیم. می توانید با خیال راحت به قالیشویی ما در تهران اعتماد کنید و در غرب تهران قالی های خود را به قالیشویی ما بسپارید.

در قالیشویی ما استفاده از دستگاه های مدرن و آلمانی با مواد شوینده درجه یک استفاده می شود تا به فرش آسیب وارد نشود. با وجود این ویژگی های منحصر به فرد ضمانت قالیشویی پاک سیما (همسایه) بدون پارکی و تحویل سالم داخل کاور جزو بهترین قالیشویی های غرب تهران نیز می باشیم. ما در غرب تهران برای حداقل 75% از کل غرب تهران فرش شستشو داده ایم و آنها جزو مشتری های وفادار ما می باشند. ما در غرب تهران خدمات قالیشویی، مبل شویی در منزل و انواع خدمات موکت شویی در محل را نیز ارائه می دهیم. می توانید برای این خدمات با ارزان ترین قالیشویی در تهران تماس بگیرید و خدمات با کیفیت را از ما بخواهید.

قالیشویی در تهران

قالیشویی در تهران چگونه باید باشد؟

یک قالیشویی خوب زمانی در ذهن و افکار مردم حک می شود که در کنار جلب و رضایت مشتری تمام موارد زیر را رعایت کند. شما می توانید با توجه به شرایط زیر قالیشویی را در تهران باشد. قالیشویی خوب در تهران باید شرایط زیر را داشته باشد.

  1. دریافت هزینه های منصفانه و طبق نرخ اتحادیه خدمات ارائه کند
  2. پرسنلی که با مشتری برخورد دارند محترم و با ادب باشند
  3. کارشناسان متخصص و آموزش دیده برای شناخت فرش های دستبافت داشته باشند
  4. تمام خدماتی که برای یک منزل مانند مبل شویی، موکت شویی، شستشوی خوشخواب و رفو کاری را در قالیشویی خود داشته باشند
  5. از دستگاه های فرچه ای و اتوماتیک در کارخانه خود استفاده کنند
  6. از مواد های شوینده معتبر و بدون شیمایی مانند تگزاپون و نانو استفاده کنند
  7. رعایت صفر تا صد بهداشت در قالیشویی
  8. تحویل به موقع و سر وقت به مشتری
  9. عضو رسمی و معتبر اتحادیه و دارای پروانه کسب باشد
  10. در قبال هر گونه کوتاهی و آسیب باید مسئولیت پذیر باشد

قالیشویی ارزان در تهران

قالیشویی ارزان در تهران برای شستشوی کلیه فرش های دستی و ماشینی می باشد.  بهترین قالیشویی تهران و ارزان ترین قالیشویی در تهران دغدغه خیلی از خانم های خانه دار می باشد. شستشوی فرش در قالیشویی منجر به صرفه جویی و وقت مشتری نیز می باشد. فرش از لوازم لوکس و زیبای خانه به حساب می آید و ایرانی ها خیلی به فرش و زیبای خانه خود اهمیت می دهند. فرش ها به دلیل استفاده مداوم و همیشگی در معرض آلودگی و کثیفی می باشد و نیاز به شستشو دارد. شما می توانید با ارزان ترین قیمت شستشوی فرش خود را در تهران شستشو دهید. خیلی ها در سال دو بار برای شستشوی فرش اقدام می کنند. شما با این هزینه های زیاد باید به فکر یک قالیشویی ارزان و معتبر در تهران باشید.

قالیشویی پاک سیما ( همسایه) از بهترین و ارزان ترین قالیشویی در تهران می باشد. می توانید برای شستشوی فرش های خود از ارزان ترین قالیشویی تهران خدمات دریافت نمایید. قالیشویی ما با سال ها تجربه و تخصص دارای دستگاه های مدرن و پیش رفته روز دنیا را داراست. تما پرسنل ما شستشوی فرش را آموزش دیده اند و خدمات را به صورت تخصصی انجام می دهند. ارزان بودن قالیشویی ما بر این معنا نیست که از مواد شوینده کم می شود. بلکه با ارزان ترین قیمت بهترین مواد درجه یک را برای شستشوی فرش ها در قالیشویی استفاده می کنیم.

قالیشویی خوب در تهران

بهترین قالیشویی از دید مردم در تهران

مسئله بهترین و با تجربه ترین قالیشویی در عین حال مجاز از نظر مشتریان و همشهریان تهرانی چالش برانگیز است. انتخاب بهترین قالیشویی در تهران از سخت ترین کار هایی است که خانم های خانه دار دارند. با وجود تبلیغات گوناگون در سایت ها، روزنامه ها، تراکت ها و حتی فضای مجازی بسیار دشوار است که قالیشویی های خوب و مجاز را بشناسید. اما ما در این راستا به شما کمک می کنیم می توانید در سایت اتحادیه قالیشویان تهران در قسمت استعلام نام قالیشویی مثلا قالیشویی همسایه را سرج کنید. در این قسمت می توانید معتبر بودن آن را بدانید. یا شماره قالیشویی های مجاز را از 118 بخواهید. راه دیگری این است که نظرات مشتریان قدیمی قالیشویی را بررسی کنید.

اما بهترین قالیشویی از دیدگاه مشتریان این گونه نیست. مشتریان از قالیشویی هایی راضی هستند که خدمات را به صورت کامل و بدون نقص تحویل دهند. برای مثال اگر قالیشویی شستشوی فرش انجام می دهد باید طبق قانون و تعرفه اتحادیه باشد. یا در زمانی که اعلام کرده است فرش را به منزل مشتری برگرداند. مهمترین درخواست و خواسته مشتری شستشوی عالی و تمیزی فرش ها می باشد. ما در این قالیشویی به شما این اطمینان را می دهیم که با عالی ترین نوع شستشو و با بهترین مواد شوینده فرش های شما را مثل روز اول براق می کنیم. فرش های خود را در تهران به قالیشویی های مجاز و معتبر بسپارید.

انواع خدماتی که در قالیشویی انجام می شود کدامند؟

  • شستشوی انواع فرش های دستبافت، کاشان، اصفهان، تبریز، کردستان، تکاب، بیجار و …
  • شستشوی انواع فرش های ماشینی ایرانی، معمولی، ابریشمی، خارجی، ترک، بلژیکی، فانتزی، ماکارونی و …
  • خدمات رفوکاری در کارخانه
  • ریشه زنی انواع فرش های دستی توسط رفوکاران متخصص
  • ریشه زنی فابریک برای فرش های ماشینی با دستگاه
  • شیرازه زنی انواع فرش های دستبافت و ماشینی
  • رفع سوختگی انواع فرش
  • بید زدگی و پوسیدگی
  • چرم دوزی و ترمز فرش
  • دارکشی و صاف کردن فرش ها در قالیشویی
  • پرداخت و موگیری فرش های دستبافت
  • ترمیم و باز سازی فرش های کهنه و پاره شده
  • رنگبرداری و قلم زنی فرش های دستبافت و گل ابریشم ( خیس و آب گرفته)

قالیشویی ارزان در تهران

قالیشویی خوب در تهران

این روز ها قالیشویی های زیادی در تهران فعالیت دارند و در بستر اینترنت و ماه نامه ها تبلیغات می کنند. اما برای شستشوی فرش های خود به یک قالیشویی مجاز و معتبر نیاز است. اگر می خواهید که فرش های خود را به یک قالیشویی خوب و معتبر بسپارید باید با دقت قالیشویی را انتخاب نمایید. در یک قالیشویی خوب کلیه مراحل غبار روبی و شستشو به طور منظم باید انجام شود. این روز ها با شایعه هایی که نسبت به قالیشویی ها شده است و می گویند که قالیشویی فرش را پاره می کنند خیلی سخت است یک قالیشویی خوب انتخاب کنید. شما باید به دنبال قالیشویی هایی باشید که با دستگاه های فرچه ای خدمات ارائه می دهند این دستگاه ها به فرش آسیب وارد نمی کند.

در اصل قالیشویی خوب در تهران قالیشویی است که تمام خدمات را به صورت تخصصی با دستگاه های اتوماتیک انجام می دهد. می دانید که عملیات شستشو و تمیز کردن فرش ها در چند مرحله می باشد که می توان یک فرش تمیز و بدون لکه داشته باشید. این روز ها شستشو و آبگیری فرش و حتی غبار روبی فرش ها با یک دستگاه به صورت اتوماتیک انجام می شود. این دستگاه ها خیلی کار را آسان کرده است و کلیه خدمات را به خوبی و با کیفیت انجام می دهد. برای خود در تهران یک قالیشویی خوب انتخاب نمایید تا همیشه در آسایش و راحتی زندگی کنید.

آیا دستگاه قالیشویی به قالی آسیب وارد می کند؟

آسیب رساندن به فرش یک مشکل اساسی است که خیلی از قالیشویی ها این نکته را رعایت نمی کنند. این به شرکت قالیشویی بستگی دارد که با چه دستگاهی قالی را شستشو دهد. خیلی از شرکت های قالیشویی در تهران هنوز با دستگاه های سنتی و شلاق فرش را شستشو می دهند. این ودستگاه ها به گونه ای به فرش ضربه وارد می کند که هر فرشی با هر الیافی که باشد آسیب می بیند. شما باید با دقت قالیشویی را انتخاب کنید و فرش های خود را به قالیشویی هایی بسپارید که دستگاه های جدید و فرچه ای دارند. ما در قالیشویی پاک سیما (همسایه) از دستگاه های تمام اتوماتیک و فرچه ای استفاده می کنیم. در این شرکت شستشوی کلیه فرش های ماشینی و دستی با ضمانت و به صورت تخصصی شسته می شود.

قالیشویی در تهران چگونه باید باشد؟

قالیشویی در تهران و یا یک قالیشویی خوب در تهران باید مجاز و عضو رسمی اتحادیه باشد. قالیشویی که مجاز باشد از متخصص های حرفه ای و با تجربه در شرکت خود کمک می گیرد و تمام کار های خود را قانونی انجام می دهد. ما در شرکت پاک سیما و قالیشویی همسایه با توجه به آنکه عضو رسمی اتحادیه هستیم و خدمات خود را با تعرفه اتحادیه انجام می دهیم با استادکار های حرفه ای و مورد تایید اتحادیه کار می کنیم. قالیشویی باید مجاز، معتبر، متخصص و کاربلد باشد.

شستشوی قالی در قالیشویی چقدر زمان نیاز دارد؟

شستشوی قالی در قالیشویی بعد از وارد شدن به کارخانه در صف شستشو قرار می گیرد. این شستشو برای کلیه فرش ها با توجه به تاریخ و زمان ورود قالی می باشد. تمام قالی ها طبق تاریخ و روز آن شستشو انجام می شود. قالی بعد از مشخص شدن آن با دستگاه اتوماتیک در عرض یک ساعت می توان گفت که سیصد متر فرش در دستگاه شستشو می شود. اما به دلیل رفت و آمد و برای خشک شدن و کنترل کردن فرش از وقتی که از خانه مشتری آورده می شود تا زمانی که به مشتری تحویل می گردد. حداقل دو روز و حداکثر سه روز می باشد. اما این زمان برای دو ماه آخر سال یعنی بهمن و اسفند و با توجه به فرا رسیدن سال جدید و نوروز باستانی ترافیک کار بالا می باشد. با این حجم بالای کار حد اکثر کار و تحویل در این ماه ها نیز به پنج روز می رسد و بیشتر از این طول نمی کشد.

آیا قالیشویی خدمات دیگری هم انجام می دهد؟

بله ما در شرکت قایشویی خود کلیه خدمات مبل شویی، خشکشویی خوشخواب، رفوکاری، رنگبرداری، ریشه زنی، شیرازه زنی، چرم دوزی، رفع سوختگی، بافت فرش، بیدزدگی، مرمت و بازسازی فرش و… انجام می شود. کلیه خدمات گفته شده در این قالیشویی به صورت حرفه ای توسط استادکار های آموزش دیده و متخصص انجام می شود.

در روز های بارانی قالیشویی ها چگونه قالی را خشک می کنند؟

ما با توجه به اینکه شستشوی فرش را در تمام دوازده ماه سال انجام می دهیم. قالیشویی شغل اصلی ما می باشد و به این دلیل کارخانه مجهز و با سوله های سرپوشیده و دارای گرم خانه های گازی برای روز های بارانی می باشد. ما در کارخانه می توانیم به مدت یک ماه پشت سر هم در روز های بترانی فرش شستشو دهیم و در همان دو یا سه روزه تحویل دهیم. با گرمخانه های گازی و با هیتر های گازی می توانیم فرش را بدون هوای آزاد خشک کنیم. فرش های خود را به قالیشویی های مجاز و معتبر بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *